Create wireframes, prototypes, and high-fidelity mockups for our financial platform.
Collaborate with product managers, developers, and stakeholders to ensure design solutions meet user needs and business goals.
Perform usability testing and iterate designs based on feedback.
Stay updated with industry trends and best practices to drive innovative design solutions.Education: Degrees in fields such as Interaction Design, Human-Computer Interaction, Graphic Design, or Psychology can be beneficial.
Portfolio: A strong portfolio showcasing previous UX design work, including case studies and design processes, is often more important than formal certifications.
Experience: Minimum 2 years hands-on experience with UX design projects, ideally in the financial domain, is crucial.
Tools: Proficiency in design tools (e.g., Figma, Sketch, Adobe XD), user research methods, wireframing, prototyping, and usability testing are essential
Soft skills: Excellent problem-solving skills, attention to detail, strong communication and collaboration skills.Salary shall be discussed during the interview;
Monthly working allowance when working at client's office;
5 working days per week (Monday-Friday), some extent flexible working hours;
Friendly, professional and open working environment;
Premium Heath Care Insurance 24/7 for Key Person;
Company Trip and Events, Birthday Party, Year End Party;
Labor Contract, Social insurance as Labor Law;
Training courses: Technical skills, Japanese;
Professional and Flexible Working Environment.
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.
Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.
Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)
Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế
110 triệu khách hàng toàn cầu
Review Viettel Digital Service
Sản phẩm hay. Môi trường nhà nước nhiều quy định
Đóng BHXH không đúng theo quy định. Chính sách lương rất kém, offer quá thấp so với mặt bằng chung.(rv)
Sếp tốt, môi trường làm việc chuyên nghiệp(IT)