Việc làm Viettel Digital Service

Cập nhật 14/10/2024 11:51
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Hub Transformer Failure Analysis Expert
Viettel Digital Service 3.8★
4 đánh giá 44 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 15 - 16 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Share this job



Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a real impact to our communities and society. Bring your passion, bring your energy, and be part of a global team that appreciates a simple truth: Diversity + Collaboration = Great Innovation

We are looking for “Hub Transformer Failure Analysis Expert”, who will be able to demonstrate knowledge at Hitachi Energy in Dudullu with below qualifications.

Your Responsibilities

  • Support APMEA Hub transformer factories (Distribution and Dry) in test failure and field failure analysis.
  • Develop expertise in general in all areas of transformer field failures and more specific to following areas:
  • Oil DGA analysis
  • Protection system analysis (analysis of disturbance records, failure event log, relay setting etc.…)
  • Support factory quality teams in preparation of RCAs, writing reports, and presenting to customer. Support the analysis by using relevant international standards as well as technical publications.
  • Prescribe required diagnostic tests and analysis of test results.
  • Visit transformer installation sites for on-site inspection and collecting information about field failure
  • Adopt and follow systematic approach for problem solving and RCA using Hitachi Energy tools such as lean six sigma, Ochibo Hiroi approach.
  • Work on specifically assigned projects (problem solving, deployment of new initiatives, audits, etc.…) related to various product lines and factories within Hub APMEA
  • Support in data collection, KPI analytics, knowledge sharing, trainings and coaching within Hub.
  • Represent the voice of customer within local teams, Challenge the teams with customer experience feedback and input to decisions.
  • Enable and coach employees to evaluate risks, problems, and solutions from customer/stakeholder point of view.

Your Background

  • Master’s or bachelor’s degree in engineering .
  • 15 years’ experience in Engineering /Quality/Service in transformer business. Candidate with experience in transformer electrical design (5 years or more) will be preferred.
  • Understanding of different cultures, networking approach & excellent ability to guide, coach and mentor others.
  • Fluent written and spoken English matched with excellent communication and negotiation skills.
  • Strong analytical and systemic problem-solving skills with clear passion to develop and change self and others
  • Experience in writing reports and technical documentation (Ex: RCA)
  • Understanding of substation protection system design aspects
  • Strong customer-orientation as well as high motivation to bring improvements in Quality (Customer Focus & Quality)
  • High personal integrity.
  • Structured and well-organized working attitude; open-minded for new ideas and suggestions
  • Flexibility, around 15% travel requirement
  • Experience in working with teams with divers geographical and cultural background

Apply now

Location Istanbul, Marmara, Türkiye;

Hanoi, Hanoi, Vietnam;

Vadodara, Gujarat, India Job type Full time Experience Experienced Job function Quality Management Contract Regular Publication date 2024-06-20 Reference number R0053588
Khu vực
Báo cáo

Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Viettel Digital Service Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Keangnam Hanoi Landmark Tower, Phạm Hùng, Mễ Trì, Nam Từ Liêm

Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service

Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.

Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.

Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)

Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế

110 triệu khách hàng toàn cầu


Review Viettel Digital Service

3.8
4 review

07/10/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Sản phẩm hay. Môi trường nhà nước nhiều quy định

17/02/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Đóng BHXH không đúng theo quy định. Chính sách lương rất kém, offer quá thấp so với mặt bằng chung.(rv)

13/10/2021
Nhân viên IT.. tại Hà Nội

Sếp tốt, môi trường làm việc chuyên nghiệp(IT)

Những nghề phổ biến tại Viettel Digital Service

Bạn làm việc tại Viettel Digital Service? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Viettel Digital Service

Viettel Digital Service

Click để đánh giá