Việc làm MAY 10

Cập nhật 31/08/2024 17:18
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Tổng Công Ty May 10
Junior Marketing Executive
MAY 10
68 việc làm 17 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 9 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
BENEFITS:
14 days leave/year. Women have 30 minutes off/3 days in 1 month | 14 ngày phép/năm. Nữ có 30p nghỉ/ 3 ngày trong 1 tháng
Fully enjoy social insurance, health insurance, and other benefits in accordance with the provisions of the Labor Law and the Company's benefits | Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty
13th month salary depend on company revenue and many other attractive forms of bonus | Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.
Provide complete equipment to serve the job | Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
Culture allows to maximize the abilities and creativity of personnel | Văn hóa cho phép phát huy tối đa khả năng và tính sáng tạo của nhân viên
Full salary for 2 month probation | Thử việc 2 tháng full lương
​YOUR JOB:
A. 20% Digital Content Creation
Brainstorm, create and transform ideas into various types of content for all digital platforms through the customer journey to generate leads.
Research and analyze brands, competitors & customer information to produce an improved quality of content.
B. 20% Partnership Management
Manage and keep an ongoing relationship with current partners and constantly offer new ways to grow the relationship
Create a partnership framework for each partner we're currently working with as well as a detailed action plan.
C. 30% Communication, Project Management & Report
Maintain a pipeline of priorities and provide weekly updates to various stakeholders about strategy, adjustments, and progress.
Creating roadmaps, laying down clear action plans, and managing the day-to-day execution of those plans by coordinating between internal and partner teams.
Responsible for planning and tracking projects to ensure they are completed on time and within budget.Measure project performance to identify areas for improvement
D. 30% Execute Activations
Collaborate with Top Management and other relative departments to align our internal goals with new and existing partner relationships. Identifies and resolves issues and risks
Define project schedules, and technology solutions, finalize the process and monitor progress together with the internal team
Ensuring agreements signed are implemented and monitor progress and make adjustments
14 days leave/year. Women have 30 minutes off/3 days in 1 month | 14 ngày phép/năm. Nữ có 30p nghỉ/ 3 ngày trong 1 tháng
Fully enjoy social insurance, health insurance, and other benefits in accordance with the provisions of the Labor Law and the Company's benefits | Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty
13th month salary depend on company revenue and many other attractive forms of bonus | Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.
Provide complete equipment to serve the job | Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
Culture allows to maximize the abilities and creativity of personnel | Văn hóa cho phép phát huy tối đa khả năng và tính sáng tạo của nhân viên
Full salary for 2 month probation | Thử việc 2 tháng full lương
Brainstorm, create and transform ideas into various types of content for all digital platforms through the customer journey to generate leads.
Research and analyze brands, competitors & customer information to produce an improved quality of content.
Manage and keep an ongoing relationship with current partners and constantly offer new ways to grow the relationship
Create a partnership framework for each partner we're currently working with as well as a detailed action plan.
Maintain a pipeline of priorities and provide weekly updates to various stakeholders about strategy, adjustments, and progress.
Creating roadmaps, laying down clear action plans, and managing the day-to-day execution of those plans by coordinating between internal and partner teams.
Responsible for planning and tracking projects to ensure they are completed on time and within budget.Measure project performance to identify areas for improvement
Collaborate with Top Management and other relative departments to align our internal goals with new and existing partner relationships. Identifies and resolves issues and risks
Define project schedules, and technology solutions, finalize the process and monitor progress together with the internal team
Ensuring agreements signed are implemented and monitor progress and make adjustmentsYêu Cầu Công Việc
Networking aptitude
Strong commercial sense, with proven ability to achieve working outcomes
Proven ability to complete projects according to outlined scope, budget, and timeline
Excellent interpersonal and communication skills and a thorough understanding of systems and processes.
Experience seeing projects through the full life cycle
Results-driven character. Process-focused with a tireless focus on output quality.
Proven ability to solve problems creativelyChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Thành lập từ năm 1946, trải qua 2 thời kỳ kháng chiến và hơn 75 năm hình thành và phát triển, May 10 hội tụ đầy đủ tố chất của một thương hiệu hàng đầu Việt Nam, là thương hiệu công sở dẫn đầu và là đối tác cung cấp trang phụ cho các tập đoàn, các Tổng công ty…. Hiện nay, May 10 là một doanh nghiệp đa ngành, hoạt động kinh doanh trong nhiều lĩnh vực như sản xuất và xuất khẩu hàng dệt may thời trang, kinh doanh thời trang bán lẻ, dịch vụ khách sạn, nhà hàng; có 18 đơn vị thành viên tại 7 tỉnh thành trong cả nước, hơn 12.000 lao động với trên 60 cửa hàng và gần 200 đại lý trên toàn quốc. May 10 tự hào mang đến cho khách hàng yêu thời trang Việt những trang phục đẳng cấp quốc tế nhưng mang đậm chất Á Đông thuần Việt qua các dòng sản phẩm trở thành biểu tượng như: Etenity GrusZ, May10 M Series - May10 Expert, May10 Prestige, May10 Classic, May 10 Advancer, Big Man, Cleopatre, Pretty Woman, Freeland…

Nhiều tên tuổi lớn của ngành may mặc thời trang có uy tín trên thị trường thế giới đã hợp tác sản xuất với Tổng công ty May 10 như Vineyard Vines, Banana Republic, Vanheusen, Abercrombie & Fitch, ANF, Express, Calvin Klein, DXL, PVH, Gap, Next, Marks &Spencer, Marc o’Polo, Tom Tailor, Esprit, Seidensticker, Jaques Britt, Next, Moss Bross, Ted Baker, Regal, Ortovox, Toray, Aoyama ... Với mong muốn mang lại những sản phẩm thời trang đẳng cấp, thuần Việt nhưng mang hơi thở và xu hướng thời trang quốc tế, May10 luôn nỗ lực hoàn thiện các sản phẩm dịch vụ của mình để mang lại những giá trị cốt lõi cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại MAY 10

Bạn làm việc tại MAY 10? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAY 10

MAY 10

Click để đánh giá