Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
• This role requires a deep understanding of the Beauty industry, and a proven track record in visual merchandising & design for Multi Brand Shop (Guardian/Watsons/Hasaki/Beauty Box) chains.
Principal Accountabilities
1. Visual Merchandising
• Managing Multi brand shop (Guardian/Watsons/Hasaki/Beauty Box) Brand Wall-bay VMD and displays.
• Working with agency for design variation from Head quarter, quotation and local production.
• Enhancing in-store experience with self-selection VMD elements to make conversion.
• POG management based on SKU IN&OUT.
• Monitor costs and work within budget.
• Do site-check for Key counters for monitoring VMD status.
2. Graphic Design
• Take responsibility for Multi brand shop big EC campaign design element & visuals under deadline.
• Contribute creative ideas to create campaign concept and theme.
• Other task upon assignment related to the scope of work.
Yêu cầu công việc
Qualification and Experience
• Bachelor's degree or above.
• More than 2 years of related experience in Cosmetics or Retail industry.
• Proven track record of visual merchandising and design for offline beauty chains.
Skill Sets
• Proficient in Adobe Photoshop, illustrator
• Good at Sketch up or and 3D software is a must
• Having good taste in marketing merchandising (how to feature key products of each brand...)
• Having experience in printing, production and installation, from planogram to reality store
Personal Attributes
• Creative and innovative thinker
• Have excellent communication skills with the ability to deliver concepts and ideas with clarity.
• Be able to interpret, develop and contribute to growing the company's needs and capabilities.
• Possess a happy, can-do attitude and are comfortable having a level of accountability and responsibility.
• Self-motivated, goal oriented and able to work in a team environment.
Quyền lợi được hưởng
Individual Healthcare Insurance and Annual Health Check-up
Thành lập từ năm 1946, trải qua 2 thời kỳ kháng chiến và hơn 75 năm hình thành và phát triển, May 10 hội tụ đầy đủ tố chất của một thương hiệu hàng đầu Việt Nam, là thương hiệu công sở dẫn đầu và là đối tác cung cấp trang phụ cho các tập đoàn, các Tổng công ty…. Hiện nay, May 10 là một doanh nghiệp đa ngành, hoạt động kinh doanh trong nhiều lĩnh vực như sản xuất và xuất khẩu hàng dệt may thời trang, kinh doanh thời trang bán lẻ, dịch vụ khách sạn, nhà hàng; có 18 đơn vị thành viên tại 7 tỉnh thành trong cả nước, hơn 12.000 lao động với trên 60 cửa hàng và gần 200 đại lý trên toàn quốc. May 10 tự hào mang đến cho khách hàng yêu thời trang Việt những trang phục đẳng cấp quốc tế nhưng mang đậm chất Á Đông thuần Việt qua các dòng sản phẩm trở thành biểu tượng như: Etenity GrusZ, May10 M Series - May10 Expert, May10 Prestige, May10 Classic, May 10 Advancer, Big Man, Cleopatre, Pretty Woman, Freeland…
Nhiều tên tuổi lớn của ngành may mặc thời trang có uy tín trên thị trường thế giới đã hợp tác sản xuất với Tổng công ty May 10 như Vineyard Vines, Banana Republic, Vanheusen, Abercrombie & Fitch, ANF, Express, Calvin Klein, DXL, PVH, Gap, Next, Marks &Spencer, Marc o’Polo, Tom Tailor, Esprit, Seidensticker, Jaques Britt, Next, Moss Bross, Ted Baker, Regal, Ortovox, Toray, Aoyama ... Với mong muốn mang lại những sản phẩm thời trang đẳng cấp, thuần Việt nhưng mang hơi thở và xu hướng thời trang quốc tế, May10 luôn nỗ lực hoàn thiện các sản phẩm dịch vụ của mình để mang lại những giá trị cốt lõi cho khách hàng.