I. Job Description:
The position plays a crucial role in ensuring that services provided by the organization
consistently meet or exceed customer expectations. He/She will be responsible for developing,
implementing, and overseeing strategies to enhance service quality, improve customer
satisfaction, and drive continuous improvement in service delivery processes.
II. Key Responsibilities:
1. Develop and implement service quality standards and benchmarks to measure and monitor
the quality of services provided.
2. Analyze customer feedback, surveys, and performance metrics to identify areas for
improvement in service quality.
3. Design and implement training programs to educate employees on service quality standards
and customer service best practices.
4. Collaborate with cross-functional teams to ensure alignment of service quality initiatives with
organizational goals and objectives.
5. Lead service recovery efforts by developing and implementing strategies to address service
failures and customer complaints effectively.
6. Conduct regular audits and assessments of service operations to identify opportunities for
process improvement and efficiency.
7. Drive a culture of customer-centricity within the organization by promoting a focus on
customer needs, expectations, and satisfaction.
8. Implement tools and techniques, such as the SERVQUAL model, customer journey mapping,
and Net Promoter Score, to measure and track customer satisfaction levels.
9. Stay informed about industry trends, best practices, and emerging technologies related to
service quality management.
10. Prepare reports, presentations, and recommendations for senior management on service
quality performance and improvement initiatives.
III. Qualifications and Skills:
- Bachelor's or Master's degree in Business Administration, Service Management, or a related
field.
- Proven experience in service quality management, customer service, or a related field.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and performance metrics to drive
decision-making such as SQL, Power BI
- Excellent communication and interpersonal skills to effectively collaborate with internal teams
and communicate with stakeholders.
- Strategic thinking and problem-solving abilities to develop innovative solutions to enhance
service quality.
- Project management skills to lead and coordinate service quality improvement initiatives.
- Knowledge of quality management systems, tools, and methodologies.
- Certification in quality management or customer service is a plus.
- Fluently in English
IV. Benefit:
· Attractive salary package based on your skills and experience
· 13th month salary + performance bonus
· 15 paid leaves + 1 birthday leave
· 100% salary in probation time
· Advanced health insurance for you and your family
· Flexible working time
· Preferential loan policy for Techcombank’s employees
· Clear career path development
· Dynamic and challenging working environment
Tổng công ty Phân bón và Hóa chất Dầu khí, tên viết tắt: PVFCCo, mã chứng khoán DPM (HSX), là đơn vị thành viên của Tập đoàn Dầu khí Quốc gia Việt Nam. Thành lập từ năm 2003, chặng đường phát triển của PVFCCo đã trải dài qua 2 thập kỷ và đạt vị thế là đơn vị dẫn đầu trong ngành phân bón Việt Nam.
PVFCCo có đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm với khoảng 1.500 người, sở hữu Tổ hợp Nhà máy hiện đại, bộ sản phẩm Phú Mỹ chất lượng cao, hệ thống kinh doanh phân phối sâu rộng, hàng năm cung cấp trên 1,2 triệu tấn phân bón và hóa chất cho thị trường nội địa và quốc tế. Dưới đây là phim ngắn giới thiệu về quá trình 20 năm hình thành và phát triển của PVFCCo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế, Bảo hiểm thất nghiệp, Bảo hiểm tai nạn lao động – bệnh nghề nghiệp
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe người lao động, Bảo hiểm hưu trí tự nguyện, Bảo hiểm tai nạn khi đi công tác nước ngoài, Bảo hiểm nhân thọ cho Người lao động và các chức danh quản lý khác
Các hoạt động ngoại khóa
- Hội thảo/văn hóa PVFCCo
- Team building với chủ đề “Truyền nhiệt huyết - Quyết thành công”.
Lịch sử thành lập
- Năm 2001, Phát động triển khai xây dựng Nhà máy Đạm Phú Mỹ
- Năm 2003, Thành lập Công ty Phân đạm và Hóa chất Dầu khí (Tiền thân của Tổng công ty Phân bón và Hóa chất Dầu khí – PVFCCo hiện nay)
- Năm 2004, Khánh thành Nhà máy Đạm Phú mỹ, cung ứng sản phẩm ra thị trường
- Năm 2007, Chuyển đổi thành Công ty cổ phần, niêm yết cổ phiếu DPM trên HSX
- Năm 2008, Chuyển đổi thành Tổng Công ty Phân bón và Hóa chất Dầu khí
- Năm 2010, Nâng công suất Nhà máy Đạm Phú Mỹ từ 740.000 tấn urê/ năm lên 800.000 tấn urê/ năm
- Năm 2011, Khánh thành trụ sở PVFCCo Tower
- Năm 2014, Đạm Phú mỹ được công nhận là thương hiệu quốc gia
- Năm 2015, Vận hành xưởng UFC85, xưởng hóa phẩm dầu khí; Khởi công xây dựng tổ hợp Dự án NH3 mở rộng và Nhà máy NPK Phú mỹ
- Năm 2018, Vận hành Tổ hợp Dự án NH3 mở rộng và Nhà máy NPK Phú mỹ, nâng công suất Xưởng NH3 thêm 90.000 tấn/ năm (tăng 20%) và Nhà máy sản xuất 250.000 tấn NPK/ năm bằng công nghệ hóa học
- Năm 2022, Năm của các kỷ lục trong lịch sử PVFCCo: Sản lượng sản xuất cao nhất (Gần 920.000 tấn); Sản lượng xuất khẩu cao nhất (Gần 200.000 tấn urê
- Năm 2023, Kỷ niệm 20 năm thành lập PVFCCo
Mission
Luôn tạo ra các sản phẩm, dịch vụ có chất lượng nhằm gia tăng giá trị, lợi ích bền vững cho khách hàng, đối tác, cổ đông và người lao động.