Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Main Responsibilities:
- Participate in contributing ideas and planning for the company's programs and activities.
- Monitor, evaluate data and report on the company's financial situation, perform data analysis (if any) as requested by the director.
- Support departments/divisions in performing work, ensuring all operations run smoothly and achieve optimal performance.
- Receive and review documents from departments and divisions and submit them to the director for approval.
- Receive information from the director and then clearly and accurately communicate with relevant departments, receive feedback from superiors.
- Take notes of meeting information, working minutes, and summarize content.
- Participate in supporting the human resources department in implementing other requests of the director.
- Perform other tasks as requested by the director
Yêu Cầu Công Việc
1. Candidate requirements:
General requirements
- 1-2 years experience required
- Good communication in English
- Graduated from business administration, economics,... or related fields
- Love creative work
- Flexible, adaptable, and able to perform many different tasks
- Age (1998 - 2001)
Skills
- Careful, honest in work
- Proactive, self-study ability
- Committed, highly responsible in work
- Ability to withstand high pressure at work
- Problem solving skills
- Qualities and attitudes
- Good communication skills, enthusiastic in work
- Proficient in office software (Word, Excel, Powerpoint,...)
2. Benefits:
- Salary: Negotiable
- Working hours from 08:00 to 17:30, Monday to Friday, with a 1.5-hour lunch break.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Fully entitled to labor policies according to labor laws on insurance, salary, bonuses, holidays, etc.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Attractive remuneration, holiday bonuses, project bonuses, annual bonuses, 13th-month salary (personal achievement bonuses, business performance bonuses, attendance bonuses, etc.).
- Clear career opportunities and promotion paths.
- Casual yet respectful dress code, spacious and well-equipped office.
- Annual vacation (once a year).
- Weekly happy hours and many other events on annual traditional holidays.
- Use of company-provided computers and equipment.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 23 - 26
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ năm 2000, đến nay Tập đoàn Trần Đức đang sở hữu 2 nhà máy có diện tích nhà xưởng 100.000 m2 tại Bình Dương với hơn 1.500 công nhân viên chuyên nghiệp tay nghề cao. Tập đoàn Trần Đức chia thành 2 thương hiệu chính như sau: Tran Duc Furnishings: chuyên sản xuất dòng hàng nội thất cao cấp cho các Dự Án (khách sạn 4-5 sao) xuất khẩu cho thị trường Mỹ (80%) và Bắc Mỹ, UK, Nhật. Các dự án đã thực hiện: Khách sạn Hyat, Khách sạn Hilton, Khách sạn Marriott, Khách sạn Starwood, Khách sạn Sheraton, Khách sạn Faimont Empress Victoria…Tran Duc Homes: chuyên cung cấp các giải pháp gỗ toàn diện cho ngành kiến trúc – xây dựng-trang trí nội thất.
Review Trần Đức Group
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, công ty cung cấp bữa trưa miễn phí, lấy lương chậm trễ (ID)
Điều kiện làm việc tốt, chế độ đãi ngộ tốt, đầy đủ theo luật, bữa trưa miễn phí (ID)
Học được nhiều kinh nghiệm, lương thấp (FB)