Mô tả công việc
GENERAL MISSION
Under the managing of Front Office Manager, the Fit Lounge Supervisor is responsible for all the administrative and operation matters of Fitness Lounge; coordination and supervision of all connectors; maintaining inventory, equipment files, records and matters; and for membership promotions in order to increase the revenue. 1.Supervise and administer the implementation of the daily Fit Lounge operations.
2. Supervise and administer the implementation of Fit Lounge billing policies and practices.
3. Coordinates and schedules staff for the smooth flow of daily operation in the following areas.
a) Prepare and coordinate the working schedule of staff.
b) Assume the Fit Lounge coverage by arranging for appropriate coverage during all shifts and arranging for relief coverage of absences and emergencies.
c) Conduct trainings and/or cross trainings for staff.
d) Be able to instruct members and/or staff in proper fitness appraisals and exercise program.
4. Administer filing, record keeping of maintenance and repair of equipment matters.
5. Administer the emergency health care plan for injury and trauma.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
Be cognizant of events of members or staff that may have a disruptive effect on the flow of Fit Lounge.
Be responsible for administering the fiscal and documentary of Fit Lounge.
Be responsible for controlling expenses.
Administer the day-to-day affairs of Fit Lounge, including responding to correspondence that cannot be handled by the office staff.
Administer and plans the public relations and promotion with members and visitors, with the intent to increase membership while retaining on-going members.
Administer and plan motivational programs and ideas for in-house member activities, advertising and public relations.
Administer and plan the in-house newsletter, theme events, and bulletin boards.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
- Basic communication English.
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Thành lập từ năm 2000, đến nay Tập đoàn Trần Đức đang sở hữu 2 nhà máy có diện tích nhà xưởng 100.000 m2 tại Bình Dương với hơn 1.500 công nhân viên chuyên nghiệp tay nghề cao. Tập đoàn Trần Đức chia thành 2 thương hiệu chính như sau: Tran Duc Furnishings: chuyên sản xuất dòng hàng nội thất cao cấp cho các Dự Án (khách sạn 4-5 sao) xuất khẩu cho thị trường Mỹ (80%) và Bắc Mỹ, UK, Nhật. Các dự án đã thực hiện: Khách sạn Hyat, Khách sạn Hilton, Khách sạn Marriott, Khách sạn Starwood, Khách sạn Sheraton, Khách sạn Faimont Empress Victoria…Tran Duc Homes: chuyên cung cấp các giải pháp gỗ toàn diện cho ngành kiến trúc – xây dựng-trang trí nội thất.
Review Trần Đức Group
Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, công ty cung cấp bữa trưa miễn phí, lấy lương chậm trễ (ID)
Điều kiện làm việc tốt, chế độ đãi ngộ tốt, đầy đủ theo luật, bữa trưa miễn phí (ID)
Học được nhiều kinh nghiệm, lương thấp (FB)