Mô tả công việc
1. HR:
- Calculate salary, insurance of employees, PIT for expatriates;
- Make Labor Contract.
2. Basic accounting:
- Control Due date of AR and AP Invoice, follow up payment of customersand suppliers; make monthly Overdue debt report. - Manage Bank Account and bank transactions;
- Input PO into SBO system;
3. Administration responsibilities:
- In charge of keeping Company’s seal/ stamps;
- Hotel, air ticket booking when being requested; - Company cars management and arrangement;
- In charge of ordering and stock checking of stationery, office facilities
and technical equipment to ensure the quantity is always available;
- Follow up supplier contracts;
- Prepare visa, resident card and work permit for expatriates;
- Support for company events (if any).
4. Reception responsibilities:
- Guest receiving;
- Telephone receiving and answering;
- Correspondence/ Documentation in - out;
Yêu cầu công việc
Education level:Uni
Language:English fluency
No. of experienced year: At least 2 years experiences in HR and Administration
field.
Key experience:
Must
- Time management
- Negotiation skill
- Good knowledge about Labor law and social insurance law.
Quyền lợi được hưởng
- Working period: 8 months
From Dec. 02, 2024 To Aug. 1,2025
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year
- Company bus from Hanoi Centre, or transportation allowance.
- Annual company trip, Team building.
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package.
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Can do WFH 1 time per week.
Mô tả công việc
Trực phòng học và cung cấp trang thiết bị phòng học
Quản lý, điều phối, mua sắm, bảo dưỡng và sữa chữa trang thiết bị, cơ sở vật chất
Công tác đảm bảo vệ sinh, an ninh trường học
Công tác Phòng cháy, chữa cháy
Công tác khác
Yêu cầu ứng viên
1. Kỹ năng giao tiếp:
Hoạt bát, linh hoạt, kết nối tốt
Trung thực, nhiệt tình, lịch thiệp trong giao tiếp
2. Kỹ năng nghiên cứu (sáng tạo, tư duy phát triển):
Cẩn thận, chính xác
Quản lý công việc và thời gian
3. Trình độ Ngoại ngữ:
Không
4. Trình độ Tin học: Tin học cơ bản
5. Chứng chỉ cần có: Kỹ thuật, Kỹ thuật cơ điện tử, điện công nghiệp và dân dụng, công nghệ thông tin hoặc các chuyên ngành tương tự
Quyền lợi
- Hưởng chế độ lương, thưởng Lễ, Tết
- Nghỉ phép theo quy định Trường
- Khám sức khỏe định kỳ, tham quan du lịch hè trong và ngoài nước hằng năm
- Chế độ BHXH theo quy định, các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Ưu đãi học phí cho bản thân và người thân khi theo học tại Trường
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 736 Nguyễn Trãi, Phường 11, Quận 5
Thời gian làm việc
Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)
Thứ 7 (từ 08:00 đến 12:00)