Trường Quốc Tế Blue Ridge ★ 1.0

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Trường Quốc tế
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Trường Quốc Tế Blue Ridge

Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Chăm sóc sức khỏe
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật

Việc làm Trường Quốc Tế Blue Ridge

Cập nhật 17/01/2025 15:16
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Trường Quốc Tế Blue Ridge
Manager, Marketing
Trường Quốc Tế Blue Ridge 1.0★
1 đánh giá 53 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates, defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance, BE VIBRANT in our sporting legacy, BE TOGETHER in our team spirit, and BE YOU to let our individual talent and experience shine. Applying for a job at PUMA is easy and all genders are welcome. Simply click APPLY ONLINE and follow the steps to upload your application.

YOUR MISSION:

  • This role is to lead, plan and monitor marketing communications activities in Vietnam to achieve brand and commercial objectives working with the key stakeholders.
  • Drive Southeast Asia initiatives aligned with Global and Glocal brand narrative
  • Lead and implement communication planning strategy within country that aligns with market requirement to support DTC and Wholesale Portfolios
  • Drive key marketing initiatives and implement integrated communication plans to be aligned with Global and Southeast Asia brand narrative and conduct post campaign analysis. Campaigns to engage PUMA Vietnam’s target audience and to drive brand elevation and affinity
  • Develop and implement performance/ sports marketing strategy for Vietnam, including building a portfolio of sports marketing assets with national relevance.
  • Lead and implement sports activations/events to engage PUMA Vietnam’s target audience relating to Performance BU (Football/Basketball/Running) to drive brand visibility and credibility
  • Develop a network and build relations with Media, Personalities and Athletes in Vietnam. Promote the brand’s attractiveness by connecting with early adopters and opinion-leaders with a continuous flow of product stories. Drive brand exposure through effective seeding strategy. Be in tune with latest industry trends as well of updated digital / social media strategy
  • Develop and implement Go-To-Market strategies to help drive traffic and sell-through in DTC channels and drive brand confidence with Key Wholesale Accounts in Vietnam.
  • Effective management of external agencies: To ensure consistent PR coverage in Vietnam. Maintaining good relationship with related Media and PUMA Influencers. To ensure Social media agency has effective/efficient strategies to drive awareness, engagement and conversions of own and earned accounts. Other agencies for successful activations/events

YOUR TALENT:

  • Bachelor degree or higher
  • Functional: Proven Brand marketing and Trade / E-comm marketing experience from international Brand across multiple countries.
  • Industry: preferred sports, lifestyle or fashion
  • Leadership: previous management experience, direct as well as indirect
  • 5-7 years’ experience in overseeing Brand Marketing and E-comm marketing.
  • Strong point of view and executing insight-driven, strategic and measurable brand Marketing programs
  • Creativity & Innovation, initiative & self-motivated, leadership & team player, planning & organizing

PUMA supports over 19,000 employees across 120+ countries. The PUMA Group owns the brand PUMA, Cobra Golf and stichd, and is headquartered in Herzogenaurach, Germany.

PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Khu vực
Báo cáo

Trường Quốc Tế Blue Ridge
Trường Quốc Tế Blue Ridge Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Blue Ridge International School (BRIS) là hệ thống giáo dục cung cấp dịch vụ giáo dục hệ đơn ngữ, với phương châm mang đến một nền "Giáo dục cho công dân toàn cầu".
Với khung chương trình học thuật dựa trên và được tuỳ chỉnh theo chuẩn giáo dục Common Core của Hoa Kỳ và chương trình tiểu học quốc tế Fieldwork của Anh Quốc, sứ mệnh giáo dục của BRIS là cung cấp cho trẻ một môi trường học được thiết kế gần giống nhất với môi trường học thuật quốc tế, và hỗ trợ trẻ theo kịp dù có chênh lệch về ngôn ngữ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch trong nước và nước ngoài 
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
  • Xây dựng đội ngũ (team building)

Lịch sử thành lập

  • 2019: Công ty được thành lập

Mission

  • Duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi.

Review Trường Quốc Tế Blue Ridge

1.0
1 review

16/01/2024
Giáo viên tiếng Anh tại Hồ Chí Minh

Sếp quản lý học thuật không biết giải quyết vấn đề, bị nhân viên cô lập. Đồng nghiệp chèn ép, giả tạo, bè phái, thị phi và dìm nhau

Những nghề phổ biến tại Trường Quốc Tế Blue Ridge

Bạn làm việc tại Trường Quốc Tế Blue Ridge? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trường Quốc Tế Blue Ridge

Trường Quốc Tế Blue Ridge

Click để đánh giá