Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
3 - 5 năm
Ngày đăng tuyển
13/09/2024
Số lượng tuyển
1
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
Không
Kĩ năng
Mô tả công việc
1. Setting up, revising, and issuing procedures related to customer standards.
2. QMS procedure set up, including quality standards、 inspection procedure、work instructions、customer requirements
3. Maintaining and updating procedures in the quality manual.
4. Ensuring full application of customer standards at the factory.
5. Preparing and following up on internal& external quality audit processes.
6. Coordinating with departments for customer visits and factory evaluations.
7. Implementing quality system improvement plans.
8. Preparing daily/weekly/monthly reports for defective materials/products for further review and improvements.
9. Organizing meetings with managers, team leaders, and other departments to discuss quality issues and update standards and product requirements.
10. Managing the QA team through regular activities/meetings to share new info, follow up tasks, and solve challenges.
11. Team development through On-the-job training activity.
Yêu cầu công việc
1. At least 3-year experience as QA manager/supervisor in garment industry.
2. An entrepreneurial and open mindset, and self motivated personality.
3. Effective communication and leadership skills.
4. Proficiency in English communication(listening/speaking/reading/writing) and Microsoft Office are preferable.
5. Familiar with ISO9001:2015 standard are preferable.
Quyền lợi được hưởng
Work in a diverse, equal, and inclusive environment
Attractive, competitive income and benefits compared to the market; Social insurance based on full 100% salary; Year-end bonus, 14-day annual leaves.
Shuttle bus from HCMC; uniform; dormitory; More enhance training courses.
Trusting Social là một công ty fintech tiên phong trong lĩnh vực Alternative Credit Scoring – hệ thống chấm điểm tín dụng. Trusting Social được (TS) thành lập vào năm 2013 bởi nhà khoa học dữ liệu, tiến sĩ Nguyễn An Nguyên. Bằng công nghệ Big Data (dữ liệu lớn) và AI (trí tuệ nhân tạo), Trusting Social sẽ xây dựng nên một cơ sỡ dữ liệu điểm tín dụng (credit score) của mỗi cá nhân, từ đó giúp các tổ chức tài chính đưa ra quyết định cấp tín dụng cho khách hàng.