Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA (70%)
- Conduct regular calibration benchmarking sessions.
- Ensure that professional call, email, chat message and case standards are maintained through consistent coaching.
- Monitor and evaluate agent’s performance to identify areas for improvement and provide coaching and feedback to help improve performance.
Training (20%)
- Prepare training materials, conduct training sessions focused on customer experience when newbies on-board, new policies…
- Assess training needs and identify areas where additional training is required.
- Conduct enhancement-training when having requirements from Managers and Team Leaders.
Other tasks (10%): Handling other assigned tasks from the Managers and Team Leaders.
Yêu Cầu Công Việc
- 1 year experience in the customer contact center environment.
- 1 year experience working in a quality, service oriented environment.
- 1 year experience with training/QA job. Preferably in a customer contact center.
- Experience with communicating with staff from different ages.
- Knowledge of NinjaVan’s industry sectors is a preference.
- Colleague/University Graduation
- Planning and organizing.
- Good at English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Provide laptop for employees
Year End Party, annual Townhall Ceremony - Thời gian thử việc: 2 months (full salary)
- Cơ hội huấn luyện:
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc. - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Saturday (9:00 - 18:00)
- Đồng nghiệp:
Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country. - Phúc lợi:
"Tet" bonus
Annual salary review
Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
Attractive team-building activities, regular internal activities - Ngày nghỉ: 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Lương: Cạnh tranh
Năm 2006, Công ty Cổ phần Golf Việt Nam (VINAGOLF) hoàn thành cổ phần hóa và đi vào hoạt động với vốn điều lệ 130 tỷ đồng, đánh dấu mốc đầu tiên trong quá trình hình thành và phát triển của Ngành Du lịch TTC với thương hiệu TTC Hospitality. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, TTC Hospitality sở hữu hệ sinh thái khép kín Lưu trú - Vui chơi - Ẩm thực - Lữ hành trải dài khắp cả nước cũng như tại Vương quốc Campuchia. Năm 2022, ngành du lịch Việt Nam tái khởi động sau khi dịch Covid-19 được kiểm soát về cơ bản cũng là cột mốc TTC Hospitality bước vào tuổi 16 trăng tròn với những cơ hội mới và thách thức mới.