- The Objective of the Role:
Manage point of sales materials (POSM) to the sales team.
Supply design work as requested.
- Key Accountabilities:
Design development (75%)
- Developing new seasonal packages and gift boxes in support of local market demand.
- Working out the design of POSM and other items customized to the Sales team's request.
- Liaising with printing suppliers to ensure deliverables are qualified and on track.
Supply and control POSM to support sales activities (25%)
- Following up the procurement process of POSM order & POSM production.
- Overseeing POSM delivery to branches in line with Sales allocation requests.
- Monthly checking and reporting inventory status of POSM in cooperation with the Sales Admin team.
Others
- Other Marketing activities as assigned by Marketing MNG
- Support Design for internal events, if any
- Follow process, form as regulated in FSSC 2200 & ISO 9001:2015
- Rights:
- Propose improvement
- Be entitled to benefits regulated by the Company
- Target:
- Ensure the Packages and POSMs are qualified in terms of both design quality and supply lead time.
- Ensure that the report is clear, correct, and reflects all required information.
- Ensure the effectiveness and goals of needed activities.
- Entry requirements:
- University/College degree
- Knowledge of design, printing, and FMCG fields
- At least 3 years in design function with proven records in design development of POSM, Package, Key Visual, etc.
- Strong creative thinking
- Good at design software such as Acrobat, Illustrator, Photoshop, Indesign… & 3D S-Max
- Good communication skills, creativity, and ability to work well independently and in a team
- Able to write and speak English
- Benefits:
- Gross salary: 18,000,000 - 20,000,000 VNĐ Gross (including allowances)
- 13th month salary
- Yearly Performance bonus
- Healthcare insurance
- Working time: Mon - Fri (7h30 - 17h00)
- Location:
- Hoàng Văn Thụ, P9, Phú Nhuận, HCM
Năm 2006, Công ty Cổ phần Golf Việt Nam (VINAGOLF) hoàn thành cổ phần hóa và đi vào hoạt động với vốn điều lệ 130 tỷ đồng, đánh dấu mốc đầu tiên trong quá trình hình thành và phát triển của Ngành Du lịch TTC với thương hiệu TTC Hospitality. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, TTC Hospitality sở hữu hệ sinh thái khép kín Lưu trú - Vui chơi - Ẩm thực - Lữ hành trải dài khắp cả nước cũng như tại Vương quốc Campuchia. Năm 2022, ngành du lịch Việt Nam tái khởi động sau khi dịch Covid-19 được kiểm soát về cơ bản cũng là cột mốc TTC Hospitality bước vào tuổi 16 trăng tròn với những cơ hội mới và thách thức mới.