About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Công Ty TNHH Xuất Khẩu Uni được thành lập năm 2011. Công ty chúng tôi là một trong những doanh nghiệp tại TPHCM hoạt động trong lĩnh vực:
- Nhập khẩu và cung cấp gỗ: gỗ gụ, gỗ sếu, gỗ thông,..
- Sản xuất và cung cấp ván ép: ván ép, ván nén gỗ, ván venneer,..
- Cung cấp chất thải gỗ: dăm gỗ, dăm bào gỗ,.. dùng làm chất đốt, nguyên liệu sản xuất giấy,..
Với phương châm hợp tác vì thành công và định hướng, đổi mới liên tục, Uniexport luôn nỗ lực làm giàu nguồn nhân lực, cơ sở hạ tầng, xây dựng uy tín và niềm tin của khách hàng đối với các sản phẩm của chúng tôi. Tất cả sự tin tưởng và hỗ trợ từ khách hàng trong những năm qua là sự khích lệ tốt nhất trên con đường phát triển của chúng tôi.