A solution-oriented team player with a customer-centric mind and technical leadership.
* What we expect you to perform
- Understand a project’s scope and create documents for project requirements
- Work with clients to report analyzed data and provide project updates on a consistent basis about strategy, planning, adjustments, progress, blockers, etc.
- Manage the project estimating activities
- Coordinate schedule of activities related to the project
- Conduct project meetings to communicate individual roles, project expectations, and ensure that all project team members have the tools and training required to perform effectively
- Monitor projects on a regular basis, evaluate progress and quality, and manage issue resolution process to ensure corrective actions are taken
- Maintain the quality of all project document/data to assure the integrity of a project
- Utilize industry best practices, techniques, and standards throughout the entire project execution
- Develop and implement sourcing schedule to ensure workforce coverage
- Help to record achievements, expenses, and measures for success
- Analyze and discuss the potential risk or benefit involved in using the specified technology solution to address the project requirements.
* Why you will love to work with us
- Salary: Up to 16M (Review after the first 2 months and every 6 months)
- Seniority bonus, KPI bonus, 13th month salary, birthday gift,...
- Trained by PMP project manager and certified solution specialists
- Challenging environment with plentiful opportunities. Outstanding candidates can be promoted to PM after just 1-year working
- Free tea & coffee & borrow books.
- Office with a great view from 14th, 16th, 18th and 19th floor and creative workplace design (massage chair, PS5 ...)
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel, charity activities…) organized by the Company
- Monthly in-house coaching and mentor programs
- Working days are 5 days/week (Monday to Friday)
- Advancement opportunities available
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
Mô tả công việc
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
* Who we are looking for
- Age 22-26 with strong leadership
- Have good knowledge of e-commerce and technology
- Fluent English (reading and writing skills) and computer literacy
- Have good communication skills to work effectively with customers and the development team
- Have analytical, critical thinking, and problem-solving skills
- Familiar with Agile/ Scrum is a plus
- Own or potentially develop BSS core values FIRE: Fervor, Face the challenge, Integrity, Responsibility, Respect, Enjoy.
BSS Commerce là thương hiệu nền tảng của BSS Group - đối tác cung cấp các giải pháp thương mại điện tử toàn diện cho Doanh nghiệp Việt Nam và toàn cầu. Được thành lập từ 2012, BSS Commerce đã và đang đồng hành với hơn 21,000 khách hàng trên toàn thế giới (B2B, B2C và B2B2C). Chúng tôi mang đến các sản phẩm, dịch vụ tối ưu cho doanh nghiệp trên đa nền tảng như Magento, Shopify Plus, BigCommerce, Shopware, etc, để đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- BSS Commerce được thành lập năm 2002
Mission
Sứ mệnh của tập đoàn là không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review BSS Group
Đánh giá của mình là đồng nghiệp ok, công ty ok, mức lương ổn
Công ty luôn lắn gnghe và thay đổi phù hợp với mong muốn của nhân viên
Mức lương ổn, nhưng khối lượng công việc nhiều, bận, và quy trình các phòng ban bị đan xen