Việc làm Pullman Hotels

Tìm thấy 48 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Account Supervisor
Pullman Hotels
250 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
• Execute selling activities in relation to specific RBIS (Retail Brands & Information Solutions) Master Customer programs within a geographic territory • Execute selling activities for entire IBMS product portfolio towards assigned major customer accounts (factories, vendors, agents)• Communicate market intelligence and competitor movements to the Company• Identify and generate sales prospects and be accountable for developing relationships with these prospects• Complete customer call reports, account plans and sales reports in a timely and accurate manner• Maintain accurate and up-to-date records of all actual and attempted customer interactions• Work as a team to identify issues, propose solutions and take part in projects to contribute to operation and sales efficiency• Build and maintain relationships with target factories, vendors, agents and buying offices of Master Customers.• Bachelor's degree.
• 4 - 5 years successful sales or related experience.
• Demonstrated successful experience in a position of similar responsibilities.
• Proficient in assessing customer needs.
• Strong negotiation skills/experience.
• Strong financial skills and business acumen.
• Skilled in conducting territory analysis and planning.
• Strong ability to work independently with little supervision.
• Broad-based understanding of how to manage territory business.
• Skilled in communicating effectively with all levels of management on complex business issues.
• Skilled in preparing professional written proposals.
• Skilled in calculating figures and amounts such as discounts, invoice totals, percentages, bonuses, etc.
• Strong understanding of product and technical information.
• Excellent customer service skills.
• Excellent oral, written and presentation skills.
• Understanding of applicable computer systems, such as Microsoft Office, Lotus Notes, and function specific software.
• Strong ability to work as part of a team.Thưởng
Bonus & Allowances
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare insurance
Đào tạo
Development Training
Khu vực
Báo cáo

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá