Việc làm Pullman Hotels

Cập nhật 25/08/2024 15:27
Tìm thấy 33 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
GIÁM ĐỐC KINH DOANH (SALES DIRECTOR)
Pullman Hotels
267 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 27/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

1. Planning and report

- Received KPI from Operation Director regards to monthly quarterly and yearly Sale activities.

- Regular reports of latest industry developments, trends, pricing indications and market insights.

- Establish a dynamic and healthy pipeline for Sales to ensure Company growth.

- Monthly, quarterly reports to Operation Director.

2. Training program and talent management

- Work with product and service team to develop the training system.

- Develop Sales Tools to equip and assist sales personnel during selling activities.

- Train, develop, improve Selling Skills, Product Knowledge, and sales talent of all Sales Managers, sale staffs.

- Review Managers and Staffs performance, motivate and promote quarterly.

3. New sales management

- Lead Sales Initiatives at a Country-wide level.

- Develop KPI for Center Manager and EC to ensure the profitability for the company while in compliance with company rules and regulations.

- Daily, weekly, and monthly sales and re-new planning.

- Monitor sales and re-new actual performance, conversion rate (App – Show - PT- Sales).

- Monitor all center managers to ensures final numbers are on target.

- Meet parents if any urgent issues arise that CM cannot handle.

- Present to parents sale seminar.

4. Customer satisfaction

- Monitor center managers and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional and follow KPI.

- Handle customers’ feedbacks/complaints if necessary.

- Verify and approval customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc

- Verify special offer or discounts to VIP Customers.

5. School and partners’ contracts

- Visit strategic partners to build relationship.

- Visit school’s principles, President of the Parents Association and maintain good relationships.

- Work with DOET and newspaper publishers to explore new business opportunities.

6. Local center events

- Plan and set KPI all local marketing event at centres and inside local schools monthly and yearly.

- Prepare reports to Operation Director regarding event conversion rate.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications:

- University graduate major in Business Management.

- At least 5 years experience at management level and sale in a foreign invested company

- Understanding of local and foreign educational systems

- Be able to work under pressure.

- Working weekend and travel between districts.

Skills:

- Strategy planning skills

- Good management skills

- Strong sales and customer service focus

- Excellent organizational skills

- Excellent interpersonal and communication skills

- Good presentation and persuasive skills

- Training, coaching and delegating skills

Language: Fluent in both English and Vietnamese

Computers: Familiar with MS Office, Microsoft Project, etc

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá