Mô tả công việc
About us
In 2023, FPT Software officially made its mark on the global billion- dollar company list. This is evidence of the talent and efforts of multiple generations of employees at FPT Software.
A subsidiary of the FPT Group, FPT Software is known as a leading global information technology service provider headquartered in Vietnam. With over 30,000 employees working in 83 offices across 30 countries on five continents, FPT Software consistently delivers the best solutions to more than 1000 clients, including 100 Fortune 500 companies. Placing human resources as the cornerstone of its achievements, employee experience is our top priority in continually creating an innovative, open, and enjoyable work environment for every member.
Why not explore your potential and embark on a brilliant journey with us?
Responsibilities
• Coordinating the BA team members in the project to achieve the project goal
• Performing the organizational tasks including mentoring & coaching less senior BAs, provide training, support project biding, interviewing new BAs.
• Taking the Business Analyst role in a project to liaise among stakeholders in order to elicit, analyze, communicate and validate requirements for changes to business processes, policies and information systems. Perform internal UAT prior to the delivery of the solution.
• Working location: (District 9); willing to be onsite, as well as available onsite upon request (if there is any request to onsite in VN or abroad)
• Supporting the Project Manager with project planning and estimating, status reporting, employee mentoring, performance management, development process and contribution to strategic direction
Yêu cầu công việc
• Good communication skills both written and spoken in English + Mandarin Traditional / Mandarin Simplified
• Experience with domain insurance
• Working knowledge of Microsoft windows tools including VISIO, Miro, Figma- UI/UX
• Working knowledge of database + API integration
• Extensive experience developing, maintaining and delivering end user training
• Extensive Experience developing and implementing cross organizational business process flows
• Bachelor’s degree in computer science or related field
• Have sales experience in insurance is a plus
• Extensive experience gathering and documenting system functional design for information technology projects
• Experience with UML tools for creation of use cases and analysis documentation
• Ability to manage time effectively, to meet schedules and deadlines, to work under time pressure, and to pay close attention to detail
• Extensive experience coordinating and deploying technical products to end users
• Customer service mindset
• Working knowledge of Business Process Languages (BPEL) methodologies that allow for configuration of package software
Personality requirements
• Hard working, responsible, strong interpersonal and communication skills.
• Ability of working independently and teamwork under high pressure.
• Eager to learn new things.
Quyền lợi
• “FPT care” health insurance provided by AON and is exclusive for FPT employees;
• Annual health checkup;
• Other allowances: transportation allowance, lunch allowance, working on- site allowance, etc.
• Udemy Premium account for one year;
• COMPETITIVE SALARY PACKAGE based on your competent plus Annual Bonus and Project Performance Bonus
• Company shuttle buses provide convenient way of transportation for all employees;
• Annual Summer Vacation: 1- 6 million Cash, 1- 3 Leave holiday;
• F- Town Campus provides many facilities for FPT employees such as football ground, basketball & volleyball, gym center, restaurant, cafeteria, etc.
• 13th month Salary;
• Be able to work in major projects with big customers and exchange knowledge with specialists and experts from top IT corporations
• English class, sponsor for taking certification as: PMP, AWS...;
• Be supported by preferential buying a department with Senior.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:05:03
Chuẩn mực - Khách quan - Bảo mật
Với đội ngũ thẩm định viên về giá được đào tạo chuyên sâu và có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực thẩm định giá, cùng phương châm: ‘Chuẩn mực – Khách quan – Bảo mật’, SBA sẽ mang đến sự hài lòng và chất lượng phục vụ tốt nhất cho khách hàng. Chúng tôi mong muốn sẽ trở thành đối tác tốt, đóng góp vào sự phát triển bền vững của Quý khách hàng.
Công ty cổ phần tư vấn quy hoạch và thẩm định giá SBA gọi tắt là SBA , Mã số doanh nghiệp: 0107455338 được thành lập vào ngày 31/05/2016.
Hiện nay SBA có chi nhánh tại Hà Nội, Hồ Chí Minh, Bắc Ninh cùng với hệ thống các văn phòng giao dịch tại: Quảng Ninh, Hải Phòng , Khánh Hòa, Hải Dương và đang tiếp tục mở rộng phạm vi hoạt động, phát triển thông qua việc xúc tiến thành lập các Chi nhánh, Văn phòng đại diện ở các địa phương khác. SBA đã thực sự chiếm được sự tín nhiệm của các doanh nghiệp thuộc mọi thành phần kinh tế và đã khẳng định được năng lực của mình và là một trong số ít đơn vị cung cấp dịch vụ tư vấn quy hoạch và thẩm định giá có uy tín nhất ở Việt Nam. Chúng tôi tự hào là một trong những Công ty cung cấp dịch vụ thẩm định giá được công nhận, cấp phép hàng năm cho hoạt động thẩm định giá tài sản do Cục quản lý giá – Bộ tài chính Việt Nam ban hành.
Cùng với quá trình hoạt động và mở rộng quy mô kinh doanh của Công ty, SBA đã xây dựng và tập hợp được đội ngũ thẩm định viên, chuyên gia đều đã là những người có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực thẩm định giá là các: Tiến sỹ, thạc sỹ kinh tế, kỹ sư xây dựng, kỹ sư cơ khí, cử nhân, luật sư…. có năng lực, trình độ chuyên môn cao và đạo đức nghề nghiệp đáp ứng được các nhu cầu của mọi khách hàng cũng như tuân thủ nghiêm ngặt các tiêu chuẩn, các phương pháp thẩm định giá tài sản quy định trong Tiêu chuẩn thẩm định giá Việt Nam do Bộ Tài chính ban hành.
ISO 9001:2015 là một bộ tiêu chuẩn trong đó quy định hết sức cụ thể và chi tiết yếu tố góp phần tạo nên hệ thống quản trị chất lượng. Với hơn 1,1 triệu chứng chỉ được cấp trên toàn thế giới, chứng nhận ISO 9001 thích hợp cho mọi loại hình tổ chức và được thừa nhận trên toàn thế giới. Chứng nhận ISO 9001 sẽ đem đến cho công ty một hệ thống quản lý tạo nền móng vững chắc để nâng cao sự hài lòng của khách hàng, tạo động lực cho nhân viên và liên tục cải tiến. Không chỉ có vậy, các tổ chức cũng có thể sử dụng ISO 9001 như một công cụ giúp tinh giản các quy trình và tăng hiệu quả công việc để cạnh tranh trong khu vực hoặc trên toàn cầu. Sau một thời gian áp dụng và đánh giá nội bộ trước khi mời WCert tham gia đánh giá chính thức, SBA đã nhận thấy sự cải thiện đáng kể hiệu quả của công tác quản trị điều hành, quản lý chất lượng, các sai sót được hạn chế, rủi ro nghiêm trọng hầu như không xảy ra, tiết kiệm được thời gian và giảm thiểu chi phí, từ đó năng suất lao động được cải thiện rất nhiều, đồng thời gia tăng giá trị cho khách hàng.
Bảo hiểm trách nhiệm nghề nghiệp là loại bảo hiểm có tác dụng bảo vệ doanh nghiệp khi phát sinh kiện tụng hay bồi thường với chi phí cao từ các rủi ro thuộc hoạt động nghề nghiệp.
Theo quy định tại Khoản 1 Điều 6 Thông tư 38/2014/TT-BTC, doanh nghiệp thẩm định giá phải mua bảo hiểm trách nhiệm nghề nghiệp của doanh nghiệp thẩm định giá. Vì thế Công ty Cổ phần Tư vấn quy hoạch và Thẩm định giá SBA quyết định tham gia bảo hiểm trách nhiệm nghề nghiệp, giúp nâng cao tính bảo vệ cho doanh nghiệp, thẩm định viên cũng như khách hàng.
Với việc được cấp Giấy chứng nhận bảo hiểm trách nhiệm pháp lý đối với nghề nghiệp và dân sự, các chi phí pháp lý và bồi thường thiệt hại do sơ suất trong quá trình hoạt động nghề nghiệp dẫn đến các hậu quả ngoài ý muốn sẽ được đảm bảo. Có thể nói, đây chính là một điểm cộng cho SBA so với các