Việc làm THANH THỦY

Cập nhật 02/11/2024 14:08
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH PHÚ THỌ - CÔNG TY CỔ PHẦN QUẢN LÝ KHÁCH SẠN VÀ KHU NGHỈ DƯỠNG LYNN TIMES
Customer Service Supervisor
THANH THỦY
49 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

The Customer Service Staff is responsible for being a bridge between existing customers for daily communication, overseas agents, and operation team. Additionally, they account for interacting with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services and have a spirit of sales support.
► Solution:
- Consult to customers about KWE's service, sell KWE's products, including Ocean, Air, CBT, Warehousing, and VAS Services for both inbound and outbound shipments, propose ideas/solutions/countermeasures and make material for these proposals to customers.
- Set up SOP with customers and become a window to connect the internal team and customers.
The most important is to understand the desires of customers then have guidelines (by email and
byF2F meeting) to the internal team to meet customer needs correctly with sales PIC
- Take care of the quotation/RFQ/bidding request, AE/OE/OI/AI...,
- Make the QBR with VIP customers and F2F meetings to explain in detail.
- Have an analysis of market trends, refer information from the product then update Market & logistics News to customers.
- Make service contracts with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC
- Monitor AR with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC.
- Make the reports at the end of the month about the performance of volume/revenue/profit, analysis the trend of customer volume in the next month.
► Operation:
- Handle and resolve customer complaints.
- Obtain and evaluate relevant information to handle product and service inquiries.
- Verify customers and manage their accounts.
- Keep records of customer interactions and transactions.
► Customer satisfaction:
- Analysis results of customer satisfaction surveys, review and discuss with related parties to
improve not good points for the next terms
► Others:
- Perform other tasks as assigned by the superiors.
- Regularly monitor emails and respond promptly to messages with the necessary information
within 24 hours of receiving the initial inquiry.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
• Bachelor or higher education degree in a relevant field.
• Training or certifications with demonstrated experience or expertise in the forwarding and logistics industry processes and practices.
• Hands-on experience in executing all aspects of operational procedures efficiently.
► Required skills and abilities:
• Summary issue and report
• Supervise team members under the instruction of the direct manager
• Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
• Fluency in English. Excellent verbal and written communication skills, with an emphasis on active listening.
• Ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously.
• High attention to detail, accuracy, and the ability to proofread and edit work.
• Customer-focused with a strong customer service orientation.
• Flexibility and adaptability to change.
• Proactive and self-starter with initiative and problem-solving skills.
► Working Conditions and Benefits:
• Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
• Working time: Monday to Friday, from 8:00 AM to 5:35 PM
• Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
• Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
• Annual Salary Increase: once per year
• Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
• Insurance: 24 hours' Accident Insurance, 100% Social Insurance, Health Care Insurance
• Others: International working environment with many opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu 2, Xã Bảo Yên, Huyện Thanh Thuỷ,

Trong hành trình khai phá tiềm năng và chinh phục những vùng đất mới, chúng tôi đã phát hiện mạch nước của sự sống – thứ tưởng chừng chỉ có trong truyền thuyết với khả năng “cãi lão hoàn đồng” giúp con người sống trường thọ.

Thật đặc biệt, ngay tại mảnh đất địa linh nhân kiệt này, có một suối nguồn tươi trẻ ngoài đời thực đang ngụy trang ẩn mình với thiên nhiên – mạch nước khoáng nóng Thanh Thủy

Dự án khách sạn Wyndham Thanh Thuỷ có vị trí toạ lạc tại khu đất vị trí đặc biệt có nguồn khoáng nóng quý giá nằm sâu trong lòng đất , được khai thác trực tiếp từ độ sâu 100m so với mặt đất, luôn duy trì ở mức nhiệt cao từ 37 -53 độ C. Nguồn khoáng này được bơm trực tiếp vào các khu dịch vụ như bể bơi khoáng lạnh ngoài trời, bể bơi khoáng nóng, thuỷ trị liệu …và được bơm trực tiếp vào các căn hộ khách sạn.

Nằm tại trung tâm Huyện Thanh Thuỷ,trong vùng lõi của mạch khoáng nóng, nằm bên cạnh dòng sông Đà quanh năm nước chảy trong xanh, ôm trọn cảnh đẹp của dãy núi Tản Viên, đỉnh núi Ba Vì hùng vĩ. Trung tâm huyện dân cư sầm uất, tiện đi lại , giao thông kết nối với Hà Nội đi theo đường Láng – Hoà Lạc ,qua Cầu Đồng Quang đi chỉ 1h di chuyển với khoảng cách khoảng 65km  và cách Thành phố Việt Trì ( di tích đền Hùng  ) chỉ 30 phút, cách sân bay Nội Bài 1,5 h đi xe. Khách sạn Wyndham Thanh Thuỷ chào đón bạn và mở ra một cuộc sống khác biệt , giúp bạn xua tan đi những mệt mỏi , căng thăng của cuộc sống bề bộn.

Những nghề phổ biến tại THANH THỦY

Bạn làm việc tại THANH THỦY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THANH THỦY

THANH THỦY

Click để đánh giá