Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Project Management:
- Lead the overall management of the Con Cưng-Sunlife insurance project, ensuring timelines and goals are met.
- Develop and implement a project plan, with clear milestones, to drive the insurance product's success.
- Collaborate with Sunlife’s team to align on product design, marketing strategies, and promotional activities.
2. Strategic Development and Execution:
- Identify growth opportunities to leverage Con Cưng’s customer base for insurance offerings.
- Partner with internal stakeholders (e.g., marketing, sales operations, customer service, people development) to enhance the customer experience for insurance products.
- Develop customized business development strategies and promotions in alignment with Con Cưng and Sunlife’s objectives.
3. Sales and Performance Tracking:
- Track sales targets, conversion rates, and project KPIs, presenting reports and actionable insights to senior management.
- Conduct performance reviews, analyze market data, and refine strategies to improve the insurance product’s uptake.
- Ensure project outcomes align with financial and operational goals, making adjustments as needed.
4. Client Relationship Management:
- Act as the main point of contact between Con Cưng and Sunlife, ensuring smooth communication and proactive problem-solving.
- Strengthen partnerships by providing regular updates, coordinating efforts, and fostering trust between both parties.
- Manage customer inquiries, complaints, and feedback on the insurance product, facilitating solutions with both Con Cưng and Sunlife teams.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Insurance, Business, Marketing, Project Management, or a related field
- Insurance or project management certification is a plus
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development or project management, preferably in the insurance or retail sectors.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit*
- Salary: negotiable, competitively depending on skills and experience.
- Regular training, annual company retreat, birthday bonus.
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement.
- Working in a dynamic, open, creative environment.
- Fast promotion opportunities based on personal ability.
- Team-Building, Year End Party, many internal events.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2004, trải qua 19 năm hình thành phát triển, với 10 Bệnh viện, 03 Phòng khám và Trung tâm nhãn khoa trải dài khắp 3 miền, Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn tự hào là Hệ thống Bệnh viện chuyên khoa Mắt lớn nhất Việt Nam. Quy tụ đội ngũ hơn 500 Bác sĩ, Nhân viên Y tế giỏi chuyên môn, giàu kinh nghiệm; cùng cơ sở vật chất, thiết bị y khoa hiện đại nhập khẩu trực tiếp từ Mỹ, Châu Âu và tâm nguyện toàn tâm, toàn lực chăm sóc thị lực đôi mắt Việt; thương hiệu Mắt Sài Gòn đã trở thành lựa chọn tin cậy của gia đình Việt trên khắp cả nước trong việc khám, điều trị, phục hồi và chăm sóc sức khỏe đôi mắt. Đến nay, Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn thăm khám cho hơn 4,5 triệu khách hàng và phẫu thuật thành công mang lại đôi mắt sáng khỏe cho hơn 705.000 bệnh nhân. Ngoài ra, bệnh viện cũng là nơi tiếp nhận và điều trị thành công những ca bệnh khó từ các đơn vị bệnh viện khác.