Mô tả công việc
We are now seeking a talent to join our Intern Program. If you are a candidate to a business world and quicker learner, please come to share with us your skills and motivation.
Main responsibilities: Perform customer service-related tasks that are directed by the Manager and aligned with service standards, including but not limited to:
• Enter and update customer information in the database.
• Contact potential customers to inform them about our company, a product or service using scripts.
• Prepare presentation files and relevant documents for client meetings.
• Handle correspondence, back-up help-line service when needed and coordinate with Manager to response to clients.
• Filing & documentation.
• Handle other customer service/sales administration tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
Requirements:
• Bachelor degree or above in any field.
• Proficiency in Microsoft Office (Especially in Excel).
• Having Data-driven mindset.
• English fluency.
• Hard working, careful & be an active learner.
• Good communication & time management skills.
Quyền lợi được hưởng
Salary & Benefits:
• Learning about insurance broking business & working skills relating to client management.
• Working in the professional & dynamic environment.
• Working time: 40 hours per week, 08:30 to 17:30, Monday to Friday.
• Salary, Bonus: as negotiation.
• After passing the internship period, a successful candidate will be considered to work with LK for a full-time position.
Netpost là đơn vị chuyên cung cấp các dịch vụ chuyển phát nhanh trong nước. Tuy là một công ty trẻ mới tham gia vào thị trường chuyển phát, nhưng nhờ có sự tin tưởng ủng hộ nhiệt tình của Quý khách hàng và các đối tác, chúng tôi đã chiếm cho mình một chỗ đứng vững chắc trong lĩnh vực Bưu chính chuyển phát, phục vụ chuyển phát nhanh, hàng hóa khắp 63 tỉnh thành trên cả nước và quốc tế. Với bộ máy, đội ngũ nhân viên trẻ trung thực, nhanh nhẹn, phục vụ nhiệt tình chu đáo đã mang lại sự tin tưởng ngày càng nhiều từ các Quý khách hàng. NETPOST luôn đặt lợi ích của nhân viên, khách hàng lên hàng đầu, luôn lỗ lực đem lại lợi ích lớn nhất cho nhân viên và khách hàng của công ty. Vì vậy chúng tôi luôn nghiên cứu để tạo ra môi trường làm việc mà ở đó nhân viên có thể phát huy tối đa năng lực, đưa ra các giải pháp nhằm tiết kiệm tối đa chi phí cho Quý khách hàng nhưng vẫn đáp ứng được chất lượng, thời gian và nhu cầu đa dạng của Quý khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.