Mô tả công việc
1. Sales Support
- Support for Sales Meeting Translation: Assist with translating sales meetings.
- Translation of Related Documents: Support to translate the related documents.
2. Sales Documentation and Materials
- Prepare and Maintain Sales Collateral: Create and update brochures, presentations, and case studies.
- Update Sales Materials: Ensure all sales materials reflect the latest product offerings and pricing.
3. Administrative Tasks
- Support Managing Sales Documentation: support to manage sales-related documentation as contracts, etc
- Assist with Quotes and Proposals: Prepare quotes, proposals, and sales orders.
- Support Managing the Company's Social Channel: Assist in managing and updating the company's social media channels.
4. Event Coordination
- Conduct Research: Provide insights into market trends and competitor activities.
- Identify Sales Opportunities: Help identify potential sales opportunities based on market data.
5. Market Research
Assist in Organizing Events: Help organize and coordinate sales-related events, such as trade shows and client meetings.
Yêu cầu công việc
- Ability to work independently and as part of a team;
- Driven, self-motivated, can-do attitude, challenger mindset;
- Adaptability, Honesty, Discipline, Initiative, Problem-solving, Time management;
- Good command of English& Japanese;
- Proficient with MS Word, Excel, PowerPoint and Outlook;
Priority: Understand the market of F&B industry or interest in the F&B Industry and Sales related work;
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 12 - 15 mil (Negotiable based on skills & performance)
- Lunch allowance and motorbike parking allowance.
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Salary increase: once a year.
- Full participation in social insurance and leave according to the Labor Law.
- Healthcare according to company policy
- Up to 14~15 paid days off per year
- Working hours: Monday to Friday, 8:00 AM – 5:00 PM (lunch break from 12:00 PM – 1:00 PM).
- Opportunity for Training from experienced managers.
- Opportunities for career growth and advancement.
- Exciting and flexible working environment
Netpost là đơn vị chuyên cung cấp các dịch vụ chuyển phát nhanh trong nước. Tuy là một công ty trẻ mới tham gia vào thị trường chuyển phát, nhưng nhờ có sự tin tưởng ủng hộ nhiệt tình của Quý khách hàng và các đối tác, chúng tôi đã chiếm cho mình một chỗ đứng vững chắc trong lĩnh vực Bưu chính chuyển phát, phục vụ chuyển phát nhanh, hàng hóa khắp 63 tỉnh thành trên cả nước và quốc tế. Với bộ máy, đội ngũ nhân viên trẻ trung thực, nhanh nhẹn, phục vụ nhiệt tình chu đáo đã mang lại sự tin tưởng ngày càng nhiều từ các Quý khách hàng. NETPOST luôn đặt lợi ích của nhân viên, khách hàng lên hàng đầu, luôn lỗ lực đem lại lợi ích lớn nhất cho nhân viên và khách hàng của công ty. Vì vậy chúng tôi luôn nghiên cứu để tạo ra môi trường làm việc mà ở đó nhân viên có thể phát huy tối đa năng lực, đưa ra các giải pháp nhằm tiết kiệm tối đa chi phí cho Quý khách hàng nhưng vẫn đáp ứng được chất lượng, thời gian và nhu cầu đa dạng của Quý khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.