Mô tả công việc
Never settle, think bigger. Vulcan Labs is a leading mobile application development company based in Ho Chi Minh City, Vietnam, with flexibility for some remote work. Since 2017, we have published over 30 game and mobile applications with several hundred thousand Daily Active Users and over 10 million downloads combined. Our products on iOS App Store and Android include Camera Translator: Translate+, Face Story- AI Photo Editor, and TV Cast & Screen Mirroring. We welcome individuals from diverse backgrounds to join our team and embrace challenges in a fast- changing industry.
Responsibilities:
60% of the workload will be dedicated to Recruitment, which involves managing the recruitment process for Back Office position:
Manage recruitment assignments across non- technical fields (User Acquisition, Ad Monetization, Designer, Back Office,..), including strategy development and execution of targeted recruitment campaigns.
Design job descriptions and interview questions that reflect each position’s requirements
Screen candidates by reviewing resumes and job applications and performing phone screenings. Propose new method/tool to verify candidate qualification
Ongoing management of candidate information and the recruitment process on the internal recruitment system
Build network via Linked in, Facebook, organize/attend job fairs and recruitment events to attract more candidate from different source and branding our company
Act as a point of contact and build influential candidate relationships during the selection process.
40% of the workload will involve HR tasks, including:
Assisting the HR Manager with other assignments as required.
Researching and proposing new activities/channels that helps to enhance employer branding and internal connection (aligned with core values)
Being responsible for Internal Events Creating, from ideas proposal to organizing
Yêu cầu công việc
Job requirement:
1- 3 years of experience as a Talent Acquisition (experienced in mobile app/game studio is preferred).
Good communication and interpersonal skills
Familiarity with social media, resume databases and professional networks.
Sociable proactive, hardworking and fast- learning ability
Used to lead and manage and organize end to end event (Students events; company events)
Detail & responsible with the objective
Good at Microsoft Word/ Excel.
Quyền lợi
Why do you love working here?
SALARY & BONUS: Additionally to the 13th- month salary, you will have an attractive remuneration package including bonuses based on the KPI and hot rewards for each project. Salary review occurs twice annually based on performance and contribution.
NO BARRIERS: You are independent to give ideas and design innovative products to serve millions of global users and products will stand on top of technological trends.
OTHER BENEFITS: We have so many events such as company trips, team building, birthday party, year- end party
CHALLENGE YOURSELF: You have an opportunity to work with cutting- edge technology: Virtual Reality, Augmented Reality, Artificial Intelligence and challenge your career path with the meaning of “ Go Big or Go Home”.
BEING A GREAT CULTURE: You will participate in the development team of top chart applications globally at a cool office with young and friendly talents with a global approach.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-17 01:05:02
Netpost là đơn vị chuyên cung cấp các dịch vụ chuyển phát nhanh trong nước. Tuy là một công ty trẻ mới tham gia vào thị trường chuyển phát, nhưng nhờ có sự tin tưởng ủng hộ nhiệt tình của Quý khách hàng và các đối tác, chúng tôi đã chiếm cho mình một chỗ đứng vững chắc trong lĩnh vực Bưu chính chuyển phát, phục vụ chuyển phát nhanh, hàng hóa khắp 63 tỉnh thành trên cả nước và quốc tế. Với bộ máy, đội ngũ nhân viên trẻ trung thực, nhanh nhẹn, phục vụ nhiệt tình chu đáo đã mang lại sự tin tưởng ngày càng nhiều từ các Quý khách hàng. NETPOST luôn đặt lợi ích của nhân viên, khách hàng lên hàng đầu, luôn lỗ lực đem lại lợi ích lớn nhất cho nhân viên và khách hàng của công ty. Vì vậy chúng tôi luôn nghiên cứu để tạo ra môi trường làm việc mà ở đó nhân viên có thể phát huy tối đa năng lực, đưa ra các giải pháp nhằm tiết kiệm tối đa chi phí cho Quý khách hàng nhưng vẫn đáp ứng được chất lượng, thời gian và nhu cầu đa dạng của Quý khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.