- Communicate with the agents to sell the products and reply to all the other requests from the agent according to the standard of the department.
- Do reports according to the requirements of the departments.
- Do frequent customer care of the existing agents and new clients (phone calls or meeting clients on spot).
- Follow up after the booking.
- Coordinate with related departments to do new products.- Years of experience: At least 1 years in the same position.
- Essential requirements:
+ University Degree
+ Fluent in English
+ High standards of customer service and excellent communication skills.
+ Good Computer Skills (Word, Excel, Outlook Express, or Microsoft Outlook ...)
+ Work independently and in team.- Competitive & attractive salary with bonus.
- Equal rewards, in-time salary review for individual devotion & performance.
- Working from Monday to Friday.
- Premium health care insurance package.
- International and fair working environment.
- Training weekly.
- Team building and traveling opportunities.
Gotadi là hệ thống đặt chỗ đầu tiên ở Việt Nam cung cấp toàn diện các dịch vụ du lịch từ đặt vé máy bay, phòng khách sạn, combo siêu tiết kiệm, tour du lịch trọn gói, cho đến các free&easy tour trên một trang điện tử duy nhất.
Gotadi là một OTA có hệ thống tìm kiếm, thanh toán và đặt chỗ vượt trội, hoàn toàn tự động, kết nối với 900 hãng hàng không toàn cầu, hơn 2.000 khách sạn trong nước, 400.000 khách sạn quốc tế, cùng với vô số tour du lịch đa dạng. Gotadi cũng là OTA duy nhất ở Việt Nam kết nối chính thức với cả 4 hãng hàng không của Việt Nam: Vietnamairlines, Jetstar, Vietjet, Bamboo.
Với tham vọng thống lĩnh thị trường, trở thành hệ thống đầu tiên do người Việt Nam phát triển và vươn ra Thế Giới. Gotadi cam kết không ngừng cải thiện, mang đến chất lượng dịch vụ và phục vụ theo tiêu chuẩn 5 sao quốc tế cho người dùng, đặc biệt là người dùng Việt Nam.