Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Planning and report
- Received KPI from Operation Director regards to monthly quarterly and yearly Sale activities.
- Regular reports of latest industry developments, trends, pricing indications and market insights.
- Establish a dynamic and healthy pipeline for Sales to ensure Company growth.
- Monthly, quarterly reports to Operation Director.
2. Training program and talent management
- Work with product and service team to develop the training system.
- Develop Sales Tools to equip and assist sales personnel during selling activities.
- Train, develop, improve Selling Skills, Product Knowledge, and sales talent of all Sales Managers, sale staffs.
- Review Managers and Staffs performance, motivate and promote quarterly.
3. New sales management
- Lead Sales Initiatives at a Country-wide level.
- Develop KPI for Center Manager and EC to ensure the profitability for the company while in compliance with company rules and regulations.
- Daily, weekly, and monthly sales and re-new planning.
- Monitor sales and re-new actual performance, conversion rate (App – Show - PT- Sales).
- Monitor all center managers to ensures final numbers are on target.
- Meet parents if any urgent issues arise that CM cannot handle.
- Present to parents sale seminar.
4. Customer satisfaction
- Monitor center managers and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional and follow KPI.
- Handle customers’ feedbacks/complaints if necessary.
- Verify and approval customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc
- Verify special offer or discounts to VIP Customers.
5. School and partners’ contracts
- Visit strategic partners to build relationship.
- Visit school’s principles, President of the Parents Association and maintain good relationships.
- Work with DOET and newspaper publishers to explore new business opportunities.
6. Local center events
- Plan and set KPI all local marketing event at centres and inside local schools monthly and yearly.
- Prepare reports to Operation Director regarding event conversion rate.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:
- University graduate major in Business Management.
- At least 5 years experience at management level and sale in a foreign invested company
- Understanding of local and foreign educational systems
- Be able to work under pressure.
- Working weekend and travel between districts.
Skills:
- Strategy planning skills
- Good management skills
- Strong sales and customer service focus
- Excellent organizational skills
- Excellent interpersonal and communication skills
- Good presentation and persuasive skills
- Training, coaching and delegating skills
Language: Fluent in both English and Vietnamese
Computers: Familiar with MS Office, Microsoft Project, etc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Gotadi là hệ thống đặt chỗ đầu tiên ở Việt Nam cung cấp toàn diện các dịch vụ du lịch từ đặt vé máy bay, phòng khách sạn, combo siêu tiết kiệm, tour du lịch trọn gói, cho đến các free&easy tour trên một trang điện tử duy nhất.
Gotadi là một OTA có hệ thống tìm kiếm, thanh toán và đặt chỗ vượt trội, hoàn toàn tự động, kết nối với 900 hãng hàng không toàn cầu, hơn 2.000 khách sạn trong nước, 400.000 khách sạn quốc tế, cùng với vô số tour du lịch đa dạng. Gotadi cũng là OTA duy nhất ở Việt Nam kết nối chính thức với cả 4 hãng hàng không của Việt Nam: Vietnamairlines, Jetstar, Vietjet, Bamboo.
Với tham vọng thống lĩnh thị trường, trở thành hệ thống đầu tiên do người Việt Nam phát triển và vươn ra Thế Giới. Gotadi cam kết không ngừng cải thiện, mang đến chất lượng dịch vụ và phục vụ theo tiêu chuẩn 5 sao quốc tế cho người dùng, đặc biệt là người dùng Việt Nam.