Mô tả công việc
Overview:
- Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
- Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.
Responsibility:
1. Executive Support
- Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
- Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
- Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
- Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
- Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
- COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.
2. Operation activities to support NLL DMD
- Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
- Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
- Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
- Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
- Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
- Process and distribute daily mail.
- Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
- Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
- Other projects/duties as assigned for the overall
Yêu cầu công việc
- Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
- At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
- Extensive experience in document controlling.
- Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
- Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
- Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
- Proficiency in English.
INTECH Group xin gửi tới Qúy khách hàng, đối tác lời chúc sức khỏe và thành công.
Thành lập từ năm 2012, đến nay INTECH Group có trụ sở chính tại Hà Nội, nhà máy sản xuất ở Bắc Ninh, chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh và các công ty con về các lĩnh vực chuyên sâu đến giải pháp tổng thể nhà xưởng và phòng sạch. INTECH là đơn vị có thế mạnh tư vấn, thiết kế, thi công, bảo trì và là đại diện phân phối, là đối tác các hãng sản xuất uy tín trên thế giới.
Với 5 giá trị cốt lõi: Tạo giá trị – Chuyên nghiệp – Nhiệt huyết – Sáng tạo – Phát triển, đội ngũ INTECH Group luôn trân trọng những cơ hội mà khách hàng, đối tác trao cho chúng tôi, nỗ lực hết mình để mang lại giá trị và sự hài lòng cho khách hàng. INTECH Group luôn đóng vai trò là người trợ lý tin cậy, hướng tới sản phẩm dịch vụ mang lại Giải pháp phù hợp nhất, tính hiệu quả cao, đạt tiêu chuẩn, đảm bảo tiến độ và chi phí hợp lý.
Với hàng nghìn khách hàng là doanh nghiệp lớn, nhỏ, trong và ngoài nước, INTECH Group hỗ trợ rất nhiều khách hàng trong việc tư vấn đầu tư, xây dựng, setup nhà máy, hỗ trợ vận hành đến bảo trì thông minh hệ thống nhà xưởng và hệ thống sản xuất. Chúng tôi đã và đang xây dựng, trở thành hệ sinh thái trọn bộ giải pháp One-Stop Service, trở thành điểm đến giải quyết nhiều vấn đề cho các Doanh nghiệp trong công tác đầu tư sản xuất, kinh doanh, setup và cơ sở vật chất.
Hướng tới năm 2025 với mục tiêu “Xuất khẩu sản phẩm, dịch vụ ra quốc tế, Môi trường làm việc chuẩn quốc tế, Chất lượng sản phẩm, dịch vụ chuẩn quốc tế” đội ngũ INTECH không ngừng nỗ lực. Để đạt được điều đó, sự ủng hộ và đồng hành của Qúy khách hàng chính là sự thúc đẩy cho sự phát triển của INTECH Group.