Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Our client is a global advertisement agency, we are looking for 2 potential candidateS for Senior Digital Media Manager/ ASSOCIATE DIGITAL MEDIA DIRECTOR with duties:
- Develop market-leading performance/ branding strategies utilizing the relevant channels within the client remit.
- Understand client products and commercial objectives as well as clients themselves.
- Responsible for overall campaign strategy, planning, implementation, and post-campaign review for your set of brands.
- Set viable objectives and KPIs, and recommend/ develop measurement methodology against all briefs.
- Organize and coordinate communication between clients and internal teams to ensure an efficient and integrated way of working.
- Build client satisfaction by soliciting feedback and operating as a consultant.
- Work with team members/ managers to control workflow and resource allocation, prioritizing where necessary and managing client expectations.
- Resolve major ad operations issues with publisher partners or creative partners.
- Able to guide and supervise the implementation and operational aspects of the business including digital ad serving, digital operations, finance operations, and traditional media buying operations.
- Have knowledge of Google Analytics, Google Tag Manager, Supermetrics, and CRM to ensure proper tracking of performance projects.
- Able to be both a leader of a team of 4 to 5 members pod as well as to be a team player in promoting team cohesiveness.
- Provide job specifications to all members of the team and ensure timely appraisal of their performance on objectives to be met.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 7-8 years of client servicing experience in a global digital media agency environment.
- Demonstrated ability to navigate and manipulate large data sets to create and translate insights into compelling presentations.
- Extensive experience leading and managing technical projects, including problem-solving, strategic technology roadmaps, and implementation.
- Extensive experience leading and managing marketing analytics projects from ideation through completion.
- Strong critical thinking and problem-solving skills, demonstrated ability to mine data for relevant and actionable insights.
- Results orientations with strong independent and team project management and time management skills.
- Strong quantitative/ analytical skills and ability to drive forward-thinking while demonstrating critical thinking and problem-solving.
- Ability to understand and analyze digital data, review reports, and set benchmarks.
- Significant experience at all levels of agency-client relationships.
- Ability to work in a high-pressure, fast-paced, and dynamic environment.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần đào tạo trực tuyến UNICA là thành viên của iNET Corporation với sứ mệnh và mục tiêu chia sẻ kiến thức thực tiễn và kinh nghiệm thực tế tới 10 triệu người dân Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp hệ thống đào tạo trực tuyến giúp Học Viên được kết nối với Chuyên gia mọi lúc mọi nơi thông qua nền tảng Unica.vn; các doanh nghiệp triển khai đào tạo nội bộ nhanh chóng với nền tảng Acabiz.vn và giải pháp dạy học trực tuyến với nền tảng Edubit.vn.
Thành lập từ năm 2016, trải qua 06 năm hoạt động, Unica đã và đang nhận được sự quan tâm của rất nhiều bạn trẻ cũng như các doanh nghiệp và đối tác với hơn 1000 giảng viên, hơn 2000 khóa học & hơn 500.000 học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding hàng năm
- Teabreak & sinh nhật hàng tháng cho CBNV
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Cổ phần Đào tạo trực tuyến Unica được thành lập
Mission
Nâng cao giá trị tri thức, phục vụ hàng triệu người Việt Nam.