Chi tiết công việc
- Manage digital eco-system (Paid/ Owned/ Earned) with daily optimization.
- Build Digital Marketing Plan by season/month based on Marketing Campaign, with a focus on social media, search/display marketing and online advertising.
- Work closely with in-house team (Sales, CS, Product, Brand Comm) to execute digital marketing plan.
- Using analytics to plan, execute and optimize, improve cost per results for paid advertising.
- Maintain and optimize the e-com website with updated information from related team.
- Maintain up-to-date knowledge of best practices and strategies in the management of online paid media.
- Collaborating with sales e-com team (Lazada, Shopee, Tik Tok, PGI Online Store) to run the monthly campaign.
- Collaborate with internal teams to create landing pages and optimize user experience.
- Measure and report performance of all marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs), providing monthly, weekly reports.
- Manage and monitor agencies and other vendor partners.
- Minimum 4 years experience in Retail and Market place.
- Competent in data analytics from Power BI, Google Analytics, Facebook Insight & E-comm data.
- Master in Digital and all key Digital metrics to drive O2O traffic.
- Demonstrable experience leading and managing SEO/SEM, marketing database, email, social media and/or display advertising campaigns.
- Experience in optimizing landing pages and user funnels.
- Experience with A/B and multivariate experiments.
- Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends).
- Experience in setting up and optimizing Google Adwords campaigns.
- Know the online sales flow/pattern on many different Ecom Platform and Online website.
- Comprehensive benefits: Social insurance, Health insurance, Periodic health xamination
- Holiday entitlement: Saturday, Sunday/National Holidays & Annual Leave in accordance with the Labor Code.
- 13th month salary - 12 paid days off a year.
- Yearly company trip.
- Provide Laptop
- Exposure to strong mentorship and leadership examples.
- Development of knowledge and understanding of audio/tech industries with a great network of notable partners and industry experts.
- Be a valuable member of a close-knit, collaborative and dynamic team that encourages networking and self-development.
- Working Time: Monday - Friday (9h00 -18h00)
- Working Place: D52 Str, Ward 12, Tan Binh Dist, HCMC
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado là một công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm thời trang nam. Hiện tại Thương hiệu Thời trang 5S Fashion đang sở hữu cho mình:
- 110+ cửa hàng trên toàn quốc
- 02 văn phòng làm việc tại Thái Bình và Hà Nội
- 03 kho chứa hàng với tổng diện tích lên tới hơn 4000 m2
- 800 nhân sự
SỨ MỆNH:
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado tự hào sinh ra từ đất Việt mang trong mình sứ mệnh đưa những sản phẩm tận tâm đến khách hàng trên mọi miền Tổ quốc và toàn thế giới. Đội ngũ nhân sự 5S Fashion luôn nhiệt huyết, đam mê, thích ứng linh hoạt với mọi sự thay đổi, không ngừng học tập, đổi mới để cùng nhau hướng tới cộng đồng hạnh phúc, cuộc sống ngày càng tốt đẹp hơn.
TẦM NHÌN:
5S Fashion định hướng trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam, là một trong những môi trường làm việc tốt nhất, đội ngũ nhân sự có cuộc sống đủ đầy, hạnh phúc và cùng đóng góp nhiều hoạt động phúc lợi tới cộng đồng.
- Năm 2023: Trở thành thương hiệu thời trang nam số 1 tại Việt Nam
- Năm 2025: Trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam với 03 thương hiệu thời trang ở các phân khúc: Nam, nữ và trẻ em.
- Năm 2026: Niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán (IPO), đồng thời đưa thương hiệu đến các khách hàng trên toàn thế giới.
Tìm hiểu thêm 5S Fashion tại website: https://tuyendung.5sfashion.vn/