Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Project Manager
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghiệp Tân Tạo
42 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
07/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
06/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About Us
DHL Supply Chain is the world’s leading contract logistics provider. Combining value-added and management services with traditional fulfilment and distribution, our customized, integrated logistics solutions drive efficiency, improve quality and create competitive advantage.
DHL Supply Chain offers specialist, proven expertise within the Auto-Mobility, Consumer, Chemicals, Energy, Engineering & Manufacturing, Life Sciences & Healthcare, Retail and Technology sectors. As today’s global markets grow, our innovative logistics solutions are ready to help.
Responsibilities
For specific Warehouse, Transport, IT and /or major contract renewal or change scope projects.
DHL Supply Chain is the world’s leading contract logistics provider. Combining value-added and management services with traditional fulfilment and distribution, our customized, integrated logistics solutions drive efficiency, improve quality and create competitive advantage.
DHL Supply Chain offers specialist, proven expertise within the Auto-Mobility, Consumer, Chemicals, Energy, Engineering & Manufacturing, Life Sciences & Healthcare, Retail and Technology sectors. As today’s global markets grow, our innovative logistics solutions are ready to help.
Responsibilities
For specific Warehouse, Transport, IT and /or major contract renewal or change scope projects.
- Interpret project requirements into objectives and tasks, leading the comprehensive planning, control, status updates, stability, and delivery of projects following the O2D (Opportunity to Delivery) program.
- Apply DePICT or PMI process and methodologies for effective project implementation.
- During the tender phase, review the work scope, provide the Solution Design team with project timelines, and highlight any potential concerns.
- Upon project award, participate in the handover meeting facilitated by the Business Development team to receive winning information and documentation.
- Organize internal and external Project kick-off meetings to initiate the project.
- Construct a detailed project timeline, monitoring and managing it to ensure timely project completion.
- Report project status to all stakeholders on a weekly basis.
- Facilitate project success by assigning tasks and tracking them until completion.
- Maintain open and clear communication throughout project implementation, chairing meetings to ensure every team member is aware of their responsibilities and deadlines.
- Ensure that the project team has a clear understanding of their workstream requirements.
- Identify potential risks and coordinate the creation of a mitigation plan to ensure project success.
- Manage the project budget, providing weekly cost updates.
- Conduct regular site assessments to confirm progress reports reflect actual on-site activities.
- Assist with on-site coordination within the facility setup.
- Guarantee a smooth transition to operations through a hyper-care plan and regular reporting.
- Establish and update the Planview Project profile for stakeholders' visibility.
- Support Operations Excellence activities at selected sites
- Bachelor's degree
- 2 years of operational experience in Contract Logistics
- 5 years of project management experience (as a PM or in another role)
- Excellent communication skills are essential.
- Proficient in creating compelling presentations and delivering them effectively on stage.
- Knowledge of legal and other regulations related to quality, Health, Safety, and Environment (HSE), and firefighting.
- Possesses strong analytical and problem-solving abilities.
- Excellent customer relationship management skills.
- In-depth knowledge of Microsoft Excel for effective data analysis.
- Skilled in process mapping and developing/reviewing Standard Operating Procedures (SOPs).
- Fluent in English
Khu vực
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghiệp Tân Tạo
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 16, Đường 2, Khu Công Nghiệp Tân Tạo, Phường Tân Tạo A, Quận Bình Tân, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
* Công ty cổ phần đầu tư công nghiệp Tân Tạo là một doanh nghiệp phát triển khu công nghiệp và cơ sở hạ tầng hàng đầu tại Việt Nam. * Lĩnh vực hoạt động chính của Công ty cổ phần đầu tư và công nghiệp Tân Tạo: - Đầu tư, phát triển, xây dựng, khai thác thương mại các khu công nghiệp - Cung cấp các dịch vụ hỗ trợ trong khu công nghiệp bao gồm cả xúc tiến kinh doanh, cho thuê nhà xưởng, thiết bị xây dựng, văn phòng, cao ốc, trung tâm thương mại, các trang thiết bị. - Đầu tư, phát triển, xây dựng, khai thác hạ tầng thương mại bao gồm: - Các nhà máy nước cung cấp nước sạch và xử lý nước thải, hệ thống cấp thoát nước
Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghiệp Tân Tạo
Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghiệp Tân Tạo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghiệp Tân Tạo
Click để đánh giá