Việc làm ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM

Cập nhật 09/10/2024 16:45
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM
Recruitment Specialist
ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM
16 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đường số 4, KCN Nhơn Trạch 3, Thị trấn Hiệp Phước, Huyện Nhơn Trạch, Tỉnh Đồng Nai

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Because of working conditions, we prefer the candidate living in Long Thanh/ Nhon Trach or flexible in location.
To plan, recruit, and develop a qualified workforce to align with the Company's business plan.
To explore effective recruitment channels, advertise, screen, interview, and recommend suitable candidates for user's departments by specified criteria.
To follow up recruitment procedures to ensure headcount approval according to HR policy.
To prepare management reports including headcount reports and advertisement cost analysis.
To improve industrial relations through the organization of employee activities and programs.
Searches workforce market.
Working with a headhunter to ensure all vacancies are filled with suitable candidates.
Partnering with hiring managers to determine staffing needs.
Screening resumes.
Performing in-person and phone interviews with candidates.
Administering appropriate company assessments.
Performing reference and background checks.
Making recommendations to HR managers and hiring managers.
Coordinating interviews with the hiring managers.
Following up on the interview process status.
Maintaining relationships with both internal and external clients to ensure staffing goals are achieved.
Communicating employer information and benefits during the screening process.
Staying current on the company's organizational structure, personnel policy, and federal and state laws regarding employment practices.
Serving as a liaison with area employment agencies, colleges, and industry associations.
Completing timely reports on employment activity.
Conducting exit interviews on terminating employees.
Other duties as assigned by the Manager.
To plan, recruit, and develop a qualified workforce to align with the Company's business plan.
To explore effective recruitment channels, advertise, screen, interview, and recommend suitable candidates for user's departments by specified criteria.
To follow up recruitment procedures to ensure headcount approval according to HR policy.
To prepare management reports including headcount reports and advertisement cost analysis.
To improve industrial relations through the organization of employee activities and programs.
Searches workforce market.
Working with a headhunter to ensure all vacancies are filled with suitable candidates.
Partnering with hiring managers to determine staffing needs.
Screening resumes.
Performing in-person and phone interviews with candidates.
Administering appropriate company assessments.
Performing reference and background checks.
Making recommendations to HR managers and hiring managers.
Coordinating interviews with the hiring managers.
Following up on the interview process status.
Maintaining relationships with both internal and external clients to ensure staffing goals are achieved.
Communicating employer information and benefits during the screening process.
Staying current on the company's organizational structure, personnel policy, and federal and state laws regarding employment practices.
Serving as a liaison with area employment agencies, colleges, and industry associations.
Completing timely reports on employment activity.
Conducting exit interviews on terminating employees.
Other duties as assigned by the Manager.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
At least 5 years of experience in Recruitment for the manufacturing company for both Direct & Indirect labor
College level at least
English communication skill.
Solid knowledge and experience in labor law, knowledge in build-up regulation, SOP, WI in assignment duty
Preferably experience in an international environment/organization
Know international standard
Computer Skills in MS

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM
ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
326 Nguyễn Thị Minh Khai, P.5, Q.3, Tp. Hồ Chí Minh

Venus Corporation - là Công ty thuộc lĩnh vực quản lý vận hành nhà cao tầng, cao ốc văn phòng và  khách sạn cao cấp. Hiện tại, Công ty đang quản lý hơn 20 dự án trải rộng từ TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Bình Dương...Là đơn vị tư vấn chuyên nghiệp, chúng tôi cung cấp các gói dịch vụ quản lý và tư vấn linh hoạt, nhằm tối đá hóa giá trị tài sản Bất động sản của Quý khách...

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2014

Mission

Với phương châm cung cấp dịch vụ cao cấp cho khách hàng, Venus chú trọng việc tìm kiếm, đào tạo và huấn luyện nhân viên một cách chuyên nghiệp trong lĩnh vực quản lý vận hành toà nhà, bao gồm Kỹ thuật điện nước, điện lạnh, an ninh, an toàn và các vị trí công việc khác.

Những nghề phổ biến tại ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM

Bạn làm việc tại ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM

ĐẦU TƯ VÀ DỊCH VỤ SAO KIM

Click để đánh giá