Mô tả công việc
- Identify and Build Relationships: Research and identify KOLs, influencers, and community leaders in the Web3 space, focusing on those aligned with the brand's vision and goals.
- Collaboration and Engagement: Collaborate with KOLs to design campaigns, events, AMAs (Ask Me Anything), and other initiatives to promote the company's products or services.
- Community Insights: Stay updated on trends, sentiments, and discussions within Web3 communities to identify emerging KOLs and leverage opportunities.
- Cross-Functional Collaboration: Work closely with marketing, product, and community management teams to align KOL strategies with broader company objectives.
Yêu cầu công việc
- Professional proficiency in spoken and written English
- Basic knowledge of blockchain and web3 industry
- Researching and data-driven skills
- Hardworking, eager to learn, resilient mindset
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (upto 4M gross)
- Learning and Development space for training courses and self-learning
- Recreation space, team building, sports, esports, unlimited parties
- A buzzing space full of globally influential technical founders and business establishing experts
- Working time: Monday to Friday (9:00 AM – 6:00 PM); Lunch time: 12:00 PM – 1:00 PM.
Công ty cổ phần nha khoa Detec được thành lập từ năm 1998 dưới tên gọi Vude Dental Lab. Bằng sự nỗ lực cố gắng, thương hiệu Vude đã nhanh chóng khẳng định được vị thế và trở thành một trong những thành viên của hiệp hội nha khoa Hoa Kỳ (NADL) vào năm 2010, và đạt được chứng chỉ FDA vào năm 2012. Với hơn 25 năm kinh nghiệm trong việc nghiên cứu, phát triển và ứng dụng các vật liệu tốt, cũng như các công nghệ nha khoa tiên tiến nhất vào các sản phẩm.
Detec tự hào là một trong những đơn vị cung cấp các sản phẩm phục hình răng uy tín và dịch vụ chất lượng nhất trong lĩnh vực nha khoa tại Việt Nam TẦM NHÌN VÀ SỨ MỆNH - Sứ mệnh:Trao đi giá trị giải pháp kĩ thuật công nghệ phục hình răng Zitec để kiến tạo nụ cười hạnh phúc nhân loại. - Tầm nhìn: + Góp phần thay đổi ngành Nha khoa Việt Nam để trở thành một thương hiệu quốc gia trên toàn thế giới thông qua việc kiến tạo 100 triệu nụ cười hạnh phúc trong vòng 10 năm tới.