Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Công ty cổ phần du lịch và xây dựng Nam Thanh là một trong những công ty Du lịch có uy tín hàng đầu tại Việt Nam. Công ty là đại lý cấp 1, tổng đại lý (in vé trực tiếp) của nhiều hãng hàng không như: Vietnam Airlines, Jetstar Pacific, Thai Airways, Thai Air Asia, Laos Airlines, China Air, China Southern Airlines, Korean Air, Bristist Airways, Quantas, Emirates, Air France, American Airlines, Cathay Pacific, Cebu Pacific, đại lý IATA và Hongkong Air...
Ngoài ra công ty chúng tôi còn là nhà tổ chức chuyên nghiệp các tour du lịch trong và ngoài nước.