Mô tả công việc
Market positioning & Brand Management:
Brand management: Develop and execute brand campaigns aimed at enhancing brand equity and increasing awareness; ensure consistency across marketing channels and touchpoints, align messaging with business goals and monitor performance and competition for actionable insights.
Project Management: Serve as the key point of contact for assigned firm initiatives. Participate in discussions with leaders and stakeholders, collaborate with the wider team to develop marketing strategies, ensure achievement of agreed outcomes, and provide timely progress reports.
Regional Marketing Collaboration: Partner with regional and global teams on marketing campaigns, provide analytical support, and fulfill local reporting requests (e.g., Network Standards, Global Dashboard, Regional ad campaigns).
2. Event Management:
Plan and execute firmwide events, both in-person and virtual, including seminars, workshops, and conferences.
Manage event logistics, coordinate with vendors, and oversee budget management.
Work closely with cross-functional teams to ensure that events support and align with firmwide objectives.
3. Digital Marketing & Social Media:
Social Media Management (Facebook, LinkedIn, and YouTube): Run effective campaigns to communicate the firm's viewpoints externally and implement digital marketing activities to strengthen brand presence. Use data-driven insights to ensure consistent and relevant content delivery.
Website & Email Marketing: Utilise website and email marketing tools for data analysis to enhance user experience.
Digital Tools Application: Optimise and enhance the use of digital tools by incorporating the latest trends to strengthen digital marketing efforts.
Yêu cầu công việc
Educational Background: Business degree major in Business, Finance, Economics, Marketing, and other relevant degrees.
Skills and Experience:
3-5 years of experience in brand and event management, with additional experience in digital marketing, or social media being a plus.
Experience in B2B marketing or in a professional services environment, with experience in an Agency as an added advantage.
Good interpersonal, communication, coordination and follow-up skills. Proficient written and spoken English.
Highly organised, with strong project management skills. Creativity and design skills are a plus
Attributes:
A strong willingness to help and a bright open mindset/personality.Team player and a keen learner.
Proactive and results-driven mindset. Adaptability to a fast-paced and evolving work environment.
Strong organisational, multitasking and strategic thinking abilities.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary and bonus
Đào tạo
Professional training international environment
Máy tính xách tay
Working Laptop
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Môi trường thoải mái, đc đi trễ giới hạn thời gian quy định, cuối giờ bù lại số phút đi trễ là vẫn đc tính lương đầy đủ (RV)
Môi trường tưởng chừng êm ả lắm, nhưng ẩn bên trong là đấu đá
Lương cao nhưng quy trình làm việc rối rắm (RV)