Mô tả công việc
PURPOSE OF POSITION
Provide secretarial and administrative services to the HR Department and the hotel, in line with Lotte Hotel Hanoi standards.
MAIN ROLES
- Visa/ Work Permit
- Outsourcing management
- Take casual orders as per approved by GM, to be in the reviewing line of the proposal raised on Moin
- Get casual signed on agreement
- Maintain & update casual database & report
- Provide facilities/equipments on their first day
- Casual time attendance check on Cadena system
- Support casual to open bank account
- Recognition program
- Refresh package management
- Parking issues
- Staff birthday
- Order monthly office stationery
- Manage general affairs (taxi, internet, phone)
- Manage HR fund
- Support staff to go to Korea and vice versa
- Admin reports
- Other HR and Admin issues
- Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
- Oversee all Purchase Requisitions in the department
- Handle general enquiries
- Take dictation of correspondence as required
- Maintain confidentiality at all times on all matters
- Demonstrate essential overall knowledge of the organization
- Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
- Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
SUPPORTIVE ROLES
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive internship allowance.
- Duty meal is provided.Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Wonderful working environment with the professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Experience: Open for Fresher or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
Ecomobi là nền tảng trung gian, kết nối bán hàng trực tiếp (Social Selling Platform) giữa doanh nghiệp với những chuyên gia tối ưu quảng cáo và cộng đồng sáng tạo nội dung – những cá nhân được nhiều người theo dõi và có sức ảnh hưởng trên mạng Internet. Theo đó, các doanh nghiệp sẽ có cơ hội được tăng doanh thu với cam kết cụ thể về mặt kết quả. Cộng đồng sáng tạo nội dung cũng có thể kiếm tiền một cách dễ dàng bằng cách quảng cáo hoặc bán các sản phẩm, dịch vụ phù hợp từ nhiều nhãn hàng uy tín cho chính cộng đồng “fan” của mình. Và thông qua Ecomobi, các Influencer có thể có thêm nguồn thu nhập hấp dẫn lên tới hàng trăm triệu hàng tháng từ các kênh tương tác của mình trên mạng xã hội như Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, Bigo Live… và kết hợp với các nhãn hàng nổi tiếng thế giới như: Unilever, SecretKey…
Review Ecomobi
Môi trường làm việc năng động và đầy thách thức(IT)
Môi trường làm việc tốt cho các bạn trẻ năng động(IT)
Môi trường và đãi ngộ quá tốt(IT)