Goldsun Việt Nam ★ 4.5

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Hàng gia dụng / Chăm sóc cá nhân
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Goldsun Việt Nam

Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Chăm sóc sức khỏe
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Vận tải
Ngân hàng

Việc làm Goldsun Việt Nam

Cập nhật 16/12/2024 10:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam
Senior Officer, IT Operations (40001120)
Goldsun Việt Nam 4.5★
2 đánh giá 55 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The Senior Engineer, IT Operation is responsible for daily operating IT infrastructure/applications/services, ensuring all services meet SLAs committed to business; deploying and integrating infrastructure systems from small to large, from simple to complex to meet all the needs of the bank's IT infrastructure service provision.

Key Accountabilities (1)
Main Work

  • Perform operational tasks: Monitor, run, and report the daily operation, troubleshoot problems and escalate to L3 in case the actions required are out of domain of L1, L2.
  • Understand the monitoring indicators of IT infrastructure/applications/services and hands-on to resolve any abnormalities.
  • Coordinate with other functions in the IT infrastructure services to run the operation of the systems, as a basis for the efficient and stable operation of services.
  • Execute operation activities following guildlines, procedure, process, and framework.
  • Standardize, build, and perform overall IT operation solutions for IT infrastructure, applications and services.
  • Coordinate with relevant units to timely recover services/systems, investigate the root cause, propose resolution, and implement the solution.
  • Communicate IT incidents internally.
  • Responsible for finalizing and communicating the Incident Report.
  • Provide L1, L2 support for IT infrastructure services within the defined SLAs, and continuously try to reduce the number of support request.
  • Continuously find any opportunity to apply automation on IT operation, minimizing human mistakes to the fullest.
  • Apply changes on Production environment, including On Prem and Cloud.
  • Deploy and integrate infrastructure systems from small to large, from simple to complex to meet all the needs of the bank's IT infrastructure service provision.
  • Report periodically to the Operation Director.

Key Accountabilities (2)
Risk Management And Compliance

  • Identify risks and coordinate with relevant units to propose methods to measure and minimize risks in operations.
  • Ensure that team members fulfill their commitments on service quality and comply with the Bank's regulations and policies.

Key Accountabilities (3)
Maintain a Stable Operation System

  • Daily check on operation outcome and resolve any abnormalities.
  • Oversee the maintenance tasks for IT systems (archive, back-up, restore, etc.).
  • Proactively propose solutions (scale out, scale up, etc.) to serve the business plan and the system growth.
  • Proactively provide statistics on infrastructure resource, transactions, users growth, etc.
  • Take over the systems from the Bank's strategic projects to put into operation as defined framework.
  • Execute DRP following the defined plan.
  • Run end-of-day of operation system (T24, Card, Kondor, DWH, etc. if any).

Key Relationships - Direct Manager
Operation Director

Key Relationships - Direct Reports
Officers and employees

Key Relationships - Internal Stakeholders
Departments in IT and business

Key Relationships - External Stakeholders
Service Provider Partner

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • Graduated from university majoring in IT or electronics and telecommunications.

Work Experience

  • Have worked in the IT field for at least 5 years.
  • At least 5 years of experience in IT Infrastructure/Application/Service operation và monitoring or in large organizations, especially banks.

Foreign language

  • English, according to TCB's regulations in each period.

Other Requirements

  • International Certificate of System.
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam
Goldsun Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô CN7 cụm công nghiệp vừa và nhỏ Phường Minh Khai – Quận Bắc Từ Liêm

Công ty Cổ phần Goldsun Việt Nam đã trải qua 20 năm phát triển và vươn lên không ngừng, đã và đang trở thành 1 thương hiệu ngày càng được khẳng định và tin dùng tại thị trường trong nước.

Với phong cách phục vụ chu đáo và chính sách hậu mãi cầu thị, sản phẩm của Goldsun không ngừng chinh phục khách hàng trong nước mà ngày càng vươn xa, chinh phục thị trường thế giới, xuất khẩu mỗi năm đạt hàng triệu USD, trở thành đối tác của nhiều thương hiệu nổi tiếng như: Landmann, Ikea, Newell Rubbermaid…Bằng uy tín kinh doanh, Goldsun đã nhận được sự góp vốn của 2 Quỹ Tài chính nổi tiếng là: Quỹ tín dụng Quốc tế Mekong Capital và Quỹ đầu tư Việt Nam. Công ty hiện có gần 1000 CBCNV làm việc tại 3 chi nhánh miền Bắc, Trung, Nam.


Review Goldsun Việt Nam

4.5
2 review

13/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Học hỏi được nhiều kinh nghiệm, phát huy được khả năng, tinh thần làm việc tốt (ID)

14/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm thoải mái, hệ thống quản lý có quá nhiều vấn đề khó có khả năng cải thiện (ID)

Những nghề phổ biến tại Goldsun Việt Nam

Bạn làm việc tại Goldsun Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Goldsun Việt Nam

Goldsun Việt Nam

Click để đánh giá