Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Được thành lập vào năm 1995 trên nền tảng hoàn chỉnh của một doanh nghiệp với 100% vốn đầu tư nước ngoài thuộc tập đoàn IBS - Mỹ. Công ty Indochina Stone Vietnam không ngừng phát triển và luôn khẳng định vị thế tiên phong của mình trong lĩnh vực chế biến và khai thác đá granite tự nhiên tại Việt Nam.
Để mở rộng sản xuất nhằm đáp ứng tối đa mọi nhu cầu phát triển đa dạng của ngành xây dựng trong những năm qua, đầu năm 2006 Công Ty Hoàn Cầu - Granite đã quyết định mua lại toàn bộ cổ phần và tiếp tục đầu tư phát triển nhà máy sản xuất đá marble đầu tiên tại Việt Nam.
Với trang thiết bị máy móc chuyên ngành hiện đại nhập từ các công ty hàng đầu thế giới như Gasspari Menotti, Zambon, Pellegrini (Ý), Thibaut (Pháp) và đặc biệt là dây chuyền sản xuất đá marble tiên tiến nhất hiện nay của hãng Barsanti (Ý), cùng với đội ngũ nhân viên lành nghề, năng động và đầy khả năng sáng tạo, với nỗ lực không ngừng từng bước chúng tôi đã tạo dựng được một thương hiệu vững mạnh và uy tín trên thị trường, bằng các sản phẩm lắp đặt đá thiên nhiên mang tính thẩm mỹ cao, chất lượng vượt trội trong các công trình kiến trúc đương đại.