Setting goals and developing strategies for business and revenue growth to ensure that the monthly, quarterly, and annual targets are met in terms of revenue, profit, and finance.
Researching, planning, and implementing new target market initiatives.
Improving Sales Process & Appealing Commission Scheme for Sales Team; Competitive Commercial Terms for B2B Clients.
Supporting team to pursue leads and move them through the sales cycle.
Supporting the product development focusing on customer success and engagement.
Maintain proper coordination among internal teams - project management, including response to complaints (if any) and resolving issues aimed at customer contentment and preserving the company's reputation.
Providing relevant reports to BOD on demand or on a periodical basis.
Keeping learning and observing the market to support the product development in next phases.
Other tasks as assigned by the Line manager.Minimum 05 years proven business development success with experience at the Senior Manager level; Experience in Banking/Finance industries are advantages.
Curiosity about technology, hunger for knowledge.
Autonomy & assertiveness with the skill of painting visions (we do not sell a finished product).
Achievement Orientation.
Excellent negotiation skills with ability to explain value proposition of our products and services.
Genuine people management skills that gain respect through collaboration.
Self-starter, who is assertive, persistent, and resilient, goal oriented and focused on their performance to close on win/win contracts.
Strategic thinker, highly organized with the ability to manage multiple priorities in a dynamic environment, both independently and as a team player.
Problem solving mindset; ability to thrive in ambiguous and fast-moving environments, and in informal, loosely structured, and creative work environments.
Advanced interpersonal, English written & verbal communication skills - for both external and internal audiences.
Most importantly, you will be honest and of the highest integrity and you will be proud of the reputation you have gained as you continue to grow.Working time from Monday to Friday (09:00 am - 18:00 pm).
Good chance to study and develop career path stably with internal promotion and rotation.
100% statutory insurance contribution as per the labor law.
Bao Viet Healthcare insurance.
100% gross salary in probation.
12 Annual Leave (AL) per year + extra 1 AL per extra working year.
Annual bonus: depending on business & individual performance.
Annual salary review.
ESOP allows you to financially share in our future success.
Other rewards: 5-star, employee of the month (EOTM), employee of the year (EOTY), loyalty employee (3-year, 5-year, 8-year, etc.)
Internal Activities: General Meeting, Company Trip, International Women's Day, Vietnamese Women's Day Mid-Autumn Festival, Family Day, Christmas, Year-end Party, etc.
iChiba Việt Nam là công ty hoạt động trong lĩnh vực thương mại điện tử & logistics. Được thành lập năm 2018 và có trụ sở chính tại Tokyo, Nhật Bản. Chúng tôi tập trung phát triển chuỗi dịch vụ thương mại điện tử xuyên biên giới, giao nhận vận chuyển, hậu cần kho vận và giải pháp kinh doanh E-logistics giữa Việt Nam và Nhật.
Tiếp nối thành công của trung tâm mua sắm trực tuyến iChiba, hiện nay chúng tôi đang phát triển sàn thương mại điện tử Ezbuy.jp giúp khách hàng quốc tế mua sắm và vận chuyển hàng hóa từ Nhật Bản đi khắp thế giới.
Với phương châm lấy con người là trung tâm trong mọi hoạt động, iChiba luôn nỗ lực tạo ra môi trường tốt nhất để mọi cá nhân được phát huy tối đa năng lực của mình. Nhân lực dù ở bất kỳ vị trí nào cũng đều là những nhân tố thiết yếu góp phần thúc đẩy sự phát triển của công ty. Trí tuệ, sự sáng tạo của nhân viên được coi là tài sản vô hình của doanh nghiệp.
Với tham vọng trở thành doanh nghiệp số 1 trong lĩnh vực thương mại điện tử xuyên biên giới, chúng tôi luôn luôn chào đón nhân sự phù hợp về với ngôi nhà chung để cùng đồng sức, đồng lòng phát triển iChiba lên một tầm cao mới!