Position: Assistant Manager, Business Development - [$1000 - 1500]
Location: Tan Binh, Ho Chi Minh City
Requirements: Minimum of 5 years of relevant experience.
Job Description
- Participate in setting business objectives and tracking the implementation progress, ensuring the plans are on the right track.
- Collect and prepare comprehensive reports on the company's activities to provide accurate and timely insights for regional directors for decision-making. Ensure seamless and timely communication between departments to help all sections understand and fulfill their tasks.
- Oversee the achievement of business goals, ensuring set targets are monitored and adjusted as necessary.
- Analyze business data to provide improvement advice: Gather and analyze data from business activities to propose improvements, aiding the regional directors in making strategic decisions.
- Represent the regional director in meeting clients and other duties: When required, represent the regional director in client meetings and engagements with agencies to maintain partnerships and handle necessary tasks. Prepare presentation content, translate documents, and assist the regional director with other duties such as client meetings or project presentations.
- Manage and develop business with major clients: Maintain long-term relationships with major clients, develop business opportunities, and propose strategies to approach and develop services/products that meet the needs of major clients, ensuring satisfaction and creating sustainable value for both parties.
Job Requirements
- Education: Bachelor’s degree or higher, with extensive knowledge in domestic express delivery and business.
- Language Skills: Proficient in English (both spoken and written). Additional language skills are a plus.
- Appearance: Neat and presentable, with a demeanor suitable for an assistant/secretarial role.
- Proficient in office computing, particularly in drafting documents and creating PPT presentations in both English and Vietnamese.
Policies
- Friendly working environment, rapid promotion opportunities, and annual performance and position evaluations.
- Bonus and commission policies.
- Social, health, and unemployment insurance as per regulations.
- Birthdays, team-building events, year-end parties, gifts for children on June 1st, etc.
- Friendly, cooperative, and enthusiastic colleagues.
Công ty CP Nhà Phương Nam Việt Nam ( Southern Homes Vietnam) - một trong những Công ty có bề dày kinh nhiệm về hoạt động động trong việc phân phối dự án bất động sản cao cấp Vinhomes, Vinpearl cùng các thương hiệu nổi tiếng khác trên thị trường: Phú Mỹ Hưng, An Gia, Himlam land, Keppel Land, Khang An, Khang Điền…
Nhằm phát huy hơn nữa những thế mạnh mà Công ty đang có cùng việc đưa sản phẩm bất động sản cao cấp vào phục vụ nhu sở hữu sản phẩm bất động sản của khách hàng cũng không ngoài mục đích mà chúng tôi muốn mang đến cho các bạn trẻ cơ hội làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, nâng cao kỹ năng cần thiết cho công việc, thể hiện bản lĩnh, chí tuệ và những giá trị cuộc sống mà không ai khác chính bạn là người xứng đáng được hưởng.
Vì những lẽ đó chúng tôi quyết định mở rộng và phát triển, Công ty CP Nhà Phương Nam Việt nam cần thêm nhân sự cho hoạt động của mình. Bạn tự tin là ứng viên đầy tiềm năng và nhiệt huyết, hãy nộp hồ sơ cho chúng