PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG 2.9 ★

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

Cập nhật 15/12/2024 10:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG
Non-Trade Controlling Executive - Kế Toán Thanh Toán Mảng Chi Phí
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Manage and oversee non-trade accounts payable and cost, is typically focused on overseeing and controlling expenses that are not directly related to the core business operations or trading activities. This includes handling payments for services, operational expenses (such as utilities, rent, marketing, and other overhead costs).

Responsibilities:

  • Tracking Payments: Monitoring outgoing payments, including non-trade expenses such as office supplies, marketing, and travel.
  • Maintaining Records: Keeping accurate records of all non-trade financial transactions.
  • Verifying Reports: Verifying expense reports and ensuring they align with company policies.
  • Managing Petty Cash: Overseeing the petty cash fund and ensuring proper documentation of disbursements.
  • Reviewing Agreements: Reviewing vendor and service provider agreements to ensure favorable terms.
  • Negotiating Discounts: Negotiating with vendors and service providers to secure discounts and better payment terms.
  • Tax Compliance: Tracking and paying sales and use tax on relevant invoices.
  • Financial Analysis: Analyzing accounts and preparing reports to provide insights into the company's financial status.

Expected Results:

  • Cost Control: Effective management of non-trade expenses to stay within budgetary limits.
  • Process Efficiency: Streamlined processes for handling non-trade accounts payable, leading to quicker turnaround times.
  • Financial Accuracy: Accurate recording and reporting of financial transactions to ensure reliable financial statements.
  • Vendor Satisfaction: Maintaining good relationships with service providers through timely payments and clear communication.
  • Regulatory Compliance: Ensuring all non-trade financial activities comply with relevant laws and regulations.
  • Financial Insights: Providing valuable insights into cost-saving opportunities and financial performance through detailed analysis.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor degree in accounting, finance, or a related field is essential.
  • 2-3 years of experience in purchase-to-pay or accounts payable team.
  • Strong knowledge of accounting principles, practices, and procedures.
  • Familiarity with the specific industry's revenue streams and financial practices can be crucial
  • Experience in managing teams and leading financial operations is often required (just for Senior level)
  • Proficiency in financial software, ERP systems, and advanced Excel skills are typically necessary
  • Data processing skills: collect from multiple sources, clean, identify anomalies. (Excel is a must)
  • Efficiency mindset: find ways to automate tasks, design templates or propose solutions that can be reproducible and transferable with ease
  • Analytical Skills: Ability to analyze financial data and extract meaningful insights for expenses optimization.
  • Communication Skills: Excellent communication and interpersonal skills are necessary for dealing with internal teams and external suppliers
  • Problem-Solving: Identifying and resolving issues that may impact revenue or financial reporting

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Phu My Hung Tower, Hoàng Văn Thái, Khu đô thị Phú Mỹ Hưng, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG
PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
E6/36A Thới Hòa, ấp 5, Xã Vĩnh Lộc A, Huyện Bình Chánh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH Phân Phối và Dịch Vụ Hùng Cường, thành lập ngày 05 tháng 11 năm 2012, là doanh nghiệp độc quyền phân phối ngành hàng sữa bột Nutricare, nước Yến Nunest với cho mọi lứa tuổi và 80 SKU Bình sữa nhãn hiệu PUR ( nhập từ Thái Lan) .

Dưới sự dẫn dắt sâu sát từ Ban lãnh đạo, cùng với đội ngũ hơn 1000 nhân viên khắp các tỉnh thành đã tạo nên văn hóa Hùng Cường đa dạng nhiều màu sắc nhưng đồng nhất.

Mang trên mình sứ mệnh “tất cả vì sức khỏe cộng đồng”, Hùng Cường mong muốn trở thành công ty phân phối uy tín nhất trên toàn quốc và cam kết chỉ phân phối những sản phẩm có giá trị, dịch vụ hoàn hảo, phát triển bền vững.


Review PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

2.9
16 review

02/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty phát triển tốt, môi trường ổn, lãnh đạo hơi nóng nhưng tốt bụng, có nghỉ mát hằng năm (RV)

09/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Phúc lợi tốt, tổ chức company trip hằng năm, nhân viên hỗ trợ giúp đỡ nhau trong công việc (RV)

03/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Thường đổi văn phòng hằng năm, môi trường làm việc chuyên nghiệp (RV)

Những nghề phổ biến tại PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

Bạn làm việc tại PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

PHÂN PHỐI VÀ DỊCH VỤ HÙNG CƯỜNG

Click để đánh giá