Việc làm ROYAL CANARY

Cập nhật 01/11/2024 15:13
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ROYAL CANARY
Receptionist (Mandarin Speaking) - Nhân Viên Lễ Tân (Giao Tiếp Tiếng Trung)
ROYAL CANARY
66 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness.
  • Acquire extensive knowledge of the resort activities and life on Phu Quoc island along with deeply understanding of guests needs in order to create most personalized recommendations and unforgettable experience
  • Create a warm and welcome arrival experience to all guests by acquiring all necessary information about the guests before their arrival to make the experience as seamless and personalized as possible
  • You are one of the last associates to bid guest a farewell, so you need to ensure that the experience will leave a long lasting memory by being well prepared with accurate billing and guests departure arrangements
  • Handle emails and phone calls in a prompt and professional manner
  • Understand and respect guests privacy, ensures discretion and confidentiality of guests stay and their inquires at all times. This is related to personal information and requests that do not violate resort policies and law of Vietnam
  • Ensure a strict control over the room keys. Follow resort policy of safety and security while handling lost key situations
  • Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling room types and resorts services such as restaurants and bars, spa, tours and transportation, other miscellaneous activities
  • Know set key performance objectives and ensure to meet rooms financial and non-financial metrics such as upselling revenue, IHG Rewards Club Member recognition and enrollments, Arrival/Departure scores and other metrics set by resort management
  • Handle cash float, all financial procedures, reports and paperwork in a an accurate, highly responsible and honest manner according to hotel policy
  • Pay attention to small details, which visually expresses in a spotlessly clean workspace, outstanding services and a well-groomed appearance
  • Handle Lost & Found items honestly, accurately, in a professional manner and in accordance to resort policy

Quyền lợi được hưởng

  • Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
  • At least 14 annual leave, 2 days off per week
  • Relocation, repatriation allowance
  • Rest and relaxation, Home leave allowance: 2 million per 3 service months
  • Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
  • International working environment
  • Insurance as labor law
  • Healthcare insurance for personnel for at least 6-service months colleagues and for the family after working 2 years
  • 24/7 accident insurance
  • Language allowance
  • Other benefits

Yêu cầu công việc

  • Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
  • At least 1-year of service in five-star hotel
  • Possess the customer service - oriented mindset
  • Can work in rotated shifts
  • Fluent in English is a must
  • Can speak Mandarin
  • Able to use Opera or other Hotel Management Systems

Yêu cầu hồ sơ

  • Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(a còng)ihg.com
  • Hotline: 0919 290 709/02973880000 (P&C Department)
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.

Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY

Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ROYAL CANARY

ROYAL CANARY

Click để đánh giá