Our team is responsible for creating a brand of new digital financial platforms and apps that are highly reliable and scalable using modern engineering practices. You will be joining a project which talented software engineers in our Digital Bank Build team who is responsible for designing, building, and maintaining the new digital banking platform and the customer channels. As part of the team, you will be responsible for implementing software features, involve in technical designs, and writing tests to ensure the high-quality delivery of the product. The teams operate in Scrum and DevOps models.
We're looking for top engineers out there! During the interview process, we will test your coding and design skills to assess your experience and depth of knowledge. Don't worry our interview process will be fun!
Responsibilities:
- As a backend engineer, you will be working within a specific problem where you will design, develop, and deploy backend services with a focus on scalability, high availability, and low latency
- Drive the efficient delivery of change through analysis, definition, and documentation of requirements whilst identifying potential solutions using agile delivery frameworks
- Solve complex technical and business problems and learn new technology and frameworks
- Be part of a team that will take full responsibility for the features you own
- Design, develop, test, deploy, monitor, and improve, you are responsible for the full life-cycle of your product - build it, own it
You will be a perfect match if your profile ticks some below items:
Must-have:
- A pragmatic mindset
- Outstanding problem-solving ability, eagerness to learn, and curiosity
- A few years of software development experience with one or more general-purpose programming languages
- Strong database and schema design for large-scale applications
- Adaptable attitude and personality that is ready for continuous change
- Collaboration and culture fit in the Agile experience will be an advantage
- Good English skills
- Experience in developing distributed systems on top of micro-services architecture, event-driven architecture using Java, Spring and Spring boot, Kafka, Redis, etc. is a big plus
- Experience in AWS, Ansible, Packer, Docker, Rancher, and K8s is a big plus
- Experienced in automated testing frameworks is a plus
- Good English listening and speaking is a big plus
- Experience working in the banking and the financial domain is a plus
- Meal and parking allowance are covered by the company
- Full benefits and salary rank during probation
- Insurances such as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family
- Learning and Development: Access to SMART goals, technical seminars, conferences, career talks, and overseas training to accelerate your career advancement and ensure continuous growth.
- Values-driven, international working environment and agile culture
- Overseas travel opportunities for training and working related
- Internal Hackathons and company's events (team building, coffee run, blue card...)
- 13th-month salary and performance bonus
- 15-day annual + 3-day sick leave per year from the company
- Work-life balance 40-hr per week from Mon to Fri
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi