Your mission is to embrace continuous integration/deployment in a delivery pipeline that will perform automated quality checks, deploy cloud infrastructure and applications quickly, and provide operational tooling and metrics that can be consumed by development teams. To be successful, you will have a blend of development experience and operational experience that provides a good understanding of the developers you are working with, while also balancing critical systems uptime.
Main responsibilities:
- Contribute to developing continuous delivery, automation, and building pipelines to create an excellent experience for developers and customers
- Identify and develop opportunities to improve our processes and tools for automation
- Learn new skills and help foster a continuous delivery and cloud-first mindset
- Manage your day-to-day workload and requests using agile practices as part of a team and community
- Periodic after-hours on-call support is required with over-time
- Ability to travel occasionally (up to 10% of the year)
Must have skills
- Bachelor's or Master's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field
- Experience in managing Linux operating systems
- Experience using Docker and container orchestration, such as ECS/EKS is a plus
- Knowledge of one or more of the following AWS CloudFormation/Terraform/CDK for infrastructure provisioning
- Knowledge of the source control and its related concepts (Gitlab/Git flow, Trunk base, branches, etc.)
- Experience with CI/CD tools (such as Jenkins, TeamCity, AWS CodePipeline, CodeDeploy) or configuration management tools (such as Ansible, Chef, Puppet..)
- Familiarity with at least one programming language (Python, Bash, etc.)
- Knowledge of networking, firewalls, load balancers, high availability, etc.
- Good skills in English and the ability to communicate effectively with business and technical teams
- Demonstrate good logical thinking and problem-solving skills
- Be curious and self-learning attitude
- Experience in SDLC and Agile methodologies
- Ability to work independently and as part of a team
- Experience in the banking or finance industry
- AWS certification(s) related to Advanced Networking
- AWS Certified DevOps Engineer - Professional
At TYME, opportunities are here for the taking. If you want to be part of our purpose and live and lead through our values, we can offer exciting development opportunities through expanded lateral roles, stretch assignments, or people leadership.
Some of our benefits:
- Meal and parking allowances are covered by the company
- Full benefits and salary rank during probation
- Insurances such as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family
- SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk) - we focus on your development
- Values-driven, international working environment, and agile culture
- Overseas travel opportunities for training and work-related
- Internal Hackathons and company events (team building, coffee run, etc.)
- Pro-Rate and performance bonus
- 15-day annual + 3-day sick leave per year from the company
- Work-life balance 40-hr per week from Mon to Fri
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)