Việc làm Anh Vinh

Cập nhật 20/11/2024 15:57
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Anh Vinh
Personal Assistant - Fluent English
Anh Vinh
34 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

The Personal Assistant will be responsible for providing comprehensive support to the Vice President (VP) of Operations and the assigned Executive Leadership team (ELT) in their day-to-day & project activities. Reporting directly to the VP of Operations, you will act as a key liaison between the VP of Operations, the ELT and internal / external stakeholders, ensuring smooth operations and sufficient administrative support with high level of integrity.

To be successful in this role, the jobholder must possess effective communications skills with helpful demeanor both in Vietnamese and English, high character with confidential data management, demonstrates a proactive approach to problem-solving and dedicated to work with high sense of responsibility.

ROLES, RESPONSIBILITIES & TYPICAL ACTIVITIES:

1. Perform proactive and advanced planning and execution on all administrative and supportive needs, including but not limited to: manage professional schedules for VP and the ELT, manage all logistic related to business travel arrangements, prepare documents, meeting management and project supports.

2. Coordinate with internal / external stakeholders to complete projects and tasks as directed by the VP and the ELT: monitor workload distribution, follow up the progress, ensure compliance with timelines and issue reminders for task completion

3. Follow up and ensure all important information related to company events / projects and business activities are informed to the VP and the ELT promptly and accurately

4. Support the ELT with implementation of operational activities and projects which requires the VP’s involvement

5. Handle sensitive information with the utmost discretion and professionalism and maintain strict confidentiality with all materials

6. Classify and draft correspondence and handle communication with internal and external stakeholders for the VP in a timely and efficient manner.

7. Manage flow of documentation to ensure final documents are provided to and signed by the VP and the ELT

8. Assist with personal tasks for the VP (if required)

9. Other reasonable duties as assigned

Benefits:

• Competitive NET salary

• Full participation in social insurance and personal income tax

• 24/7 accident insurance from the first working day

• 5 working days/week

• Comprehensive health care insurance package for employees (PVI Insurance, annual general health check-ups)

• 13th-month salary, performance bonuses

• Annual salary reviews

• Free lunch and parking

• Professional knowledge training programs

• Free English training for new employees

• Annual company trips

• Sports clubs (football, tennis, badminton, swimming, gym, yoga, etc.)

Yêu Cầu Công Việc

Yêu cầu công việc

Qualifications / Experience:

• University degree in any major welcomed

• More than 5-year experience in relevant position

• English level: (CEFR) C1 or IELTS 7.0 or above

• Candidates are required to have at least 5 years of experience as an assistant to high-level executives or higher.

Professional knowledge and skills:

• Strong ability to prioritize and manage multiple tasks and projects with exceptional attention to detail and quality

• Significant experience of managing office procedures and working with sensitive corporate information

• Good interpersonal and conflict resolution skills

• Detail-oriented, high sense of customer services and positive mindset

• Strong time management skills with a proven ability to meet deadlines

• Reasonable knowledge of data research, analyzing and reporting

• Proficient with Microsoft Office Suite or related software

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà A5, Lô số A5, khu E Office, Đường Sáng Tạo, KCX Tân Thuận, P. Tân Thuận Đông, Q.7, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
537, Quốc lộ 51, Khu phố 3, Phường Long Bình Tân, Thành phố Biên Hòa

Lịch sử phát triển
- Ngày 17/01/2008 đánh dấu bước ngoặc lớn với việc thành lập Anh Vinh Group tại trụ sở chính đặt tại số 537, Quốc lộ 51, Khu phố 3, Phường Long Bình Tân, Thành phố Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai.
- Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển, Anh Vinh Group hiện đang hoạt động mạnh mẽ trên 8 lĩnh vực: Giáo dục, Xuất khẩu lao động, Tư vấn du học, Xây dựng, Bất động sản, Y tế - khám sức khỏe, Vận tải - Du lịch, Khai thác khoáng sản - Năng lượng. Tập đoàn trở thành đối tác tin cậy của nhiều công ty, tập đoàn và chính quyền các địa phương trong nước và ngoài nước.

Giá trị cốt lõi
- Anh Vinh Group xây dựng một đội ngũ có chuyên môn cao, phong cách chuyên nghiệp, phục vụ hết mình và sẵn sàng chia sẻ kinh nghiệm thành công để cùng nhau phát triển. Đặt tiêu chí " CHUYÊN NGHIỆP " và " HỢP TÁC " lên hàng đầu.

Tầm nhìn - Sứ mệnh
- Anh Vinh Group đặt sứ mệnh và tầm nhìn: "Trở thành một tập đoàn kinh tế có uy tín trong giáo dục, chăm sóc sức khỏe, xây dựng và phát triển khu vực, và cải thiện đời sống cộng đồng" lên hàng đầu.

 

Những nghề phổ biến tại Anh Vinh

Bạn làm việc tại Anh Vinh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Anh Vinh

Anh Vinh

Click để đánh giá