Mô tả công việc
Key responsibilities:
- Analyze past sales performance, market trends to build OTB and make buying decisions
- Manage planning and allocation to maximise sales in rebalancing to sellable locations
- Identify opportunities and actions on stock allocations. Ensure allocation of the right assortment mix in all stores across Vietnam
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis. Help with decision making process and executing action plan with Assistant Buying Manager
- Build OTB plan for new season order
- Provide product knowledge and trend training every season
- Assistance and coordination of logistics and distribution
- Work closely with Assistant Buying Manager to review daily/weekly/monthly reports
- Master file management and implementation of pricing strategy
- Sell Through management and market analysis
- Stock management control. Develop requirements and evaluation standards
- Support in developing short and long term inventory plan
- Planning and follow up payment requests
- Setup and Promotion evaluation
Yêu cầu công việc
Requirement:
- Able to perform under pressure and strong computer skills. Excel is a must
- Able to communicate in English
- Experience in a sales driven environment with strong analytical and time management skills. Able to perform under pressure and close attention to detail
- 1-2 year experience in similar position (prefer in Fashion retail)
- College, Bachelor's degree or relevant certificate
Benefits:
- Salary: negotiation
- Training and promotion opportunities
- Compulsory Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to laws
- Other private Health insurance and Accident insurance
- 13th month salary and bonus following company policy
- Working time: 5 days/week
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN AUSTDOOR là THƯƠNG HIỆU NỔI TIẾNG QUỐC GIA 2010 đã khẳng định vị thế hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất cửa tại Việt Nam. Thành quả chúng tôi đạt được trong hơn 10 năm qua là thị trường mở rộng tới 54 tỉnh thành, hệ thống các Nhà máy, Công ty thành viên, Showroom ngày càng mở rộng trên Toàn quốc. Với chiến lược phát triển dựa trên nền tảng giá trị cốt lõi “ Sáng tạo, yêu công nghệ” “Đáng tin cậy” “Đoàn kết, tôn trọng”, chúng tôi luôn coi trọng con người là cội nguồn sức mạnh của Tập đoàn. Trong những năm tới Tập đoàn Austdoor phấn đấu giữ vững vị thế hàng đầu của mình tại Việt Nam và phấn đấu trở thành Nhà cung cấp các giải pháp cửa hàng đầu Châu Á.
Review AUSTDOOR
Luôn vui vẻ, hòa đồng trong môi trường làm việc
Ganh đua cá nhân, chia bè kéo phái