Mô tả công việc
- To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
- To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.
- To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
- To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
- To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
- To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
- To review lower cost substitute materials with all departments.
- To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
- Perform other related duties and special projects as requires by Head of Department both within and outside the Hotel.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Accounting, Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
- Have experience in purchasing or procurement, preferably in the hospitality industry.
- Knowledge of inventory management systems;
- Negotiation and interpersonal skills and strong attention to detail and accuracy;
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language;
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint);
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.
Contact infor:
(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)
Công ty Cổ Phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt đã hoạt động trên thị trường được 15 năm và ngày càng khẳng định thương hiệu của mình bằng uy tín - chất lượng - giá cả cạnh tranh. Công nghiệp Việt hoạt động đa ngành nghề trong lĩnh vực công nghiệp, từ thương mại đến sản xuất, gia công - chế tạo các máy móc, thiết bị phục vụ cho dây chuyền sản xuất và thiết kế, xây lắp nhà xưởng sản xuất. Công nghiệp Việt có văn phòng chính tại Hà Nội,văn phòng đại diện tại thành phố Hồ Chí Minh, Đà Nẵng. Trong xu thế hội nhập kinh tế toàn cầu ngày nay, Công ty cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt cũng đang cố gắng không ngừng để vươn xa ra thị trường quốc tế.
Chúng tôi cam kết tạo môi trường thuận lợi nhất và cơ hội để phát triển tư duy và năng lực của những ứng viên nhiệt huyết với công việc.