Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
B2C Marketing Supervisor will assist Head of Marketing full-time & execute successfully (on time, in full) all strategies/actions defined for B2C Marketing Activities. This position will actively drive Branding activities, and manage B2C Product Portfolio. This position also requires building relationships with relevant project stakeholders ie. Distributors, Retailers, Design & Build Contractors.
This is also expected to work more independently and engage more closely with other functions to drive Marketing Plan successfully.
1. Branding activities:
- Propose and implement creative ideas for POSM, and marketing operations ie. Brand stories, brand communications, brand campaigns...
- Assist in the development, execution, and optimization of marketing campaigns ie. product launching, seminars, workshops.
- Proactively build relationships with relevant project stakeholders ie. Distributors, Retailers, Contractors for Trade Activities in the specific areas.
2. Customer Engagement activities:
- Plan and execute for annual customer engagement activities in the specific year.
- Developing commercial toolboxes, including sell-in materials for the sales teams, and in-store (POS) materials for the retailers.
- Working closely with Brand Activation team to commercialize brand plans ie product display, launching events, customer events (Year-end party event, Trips), loyalty programs, pricing and promotions.
- Building relationships with key suppliers, Distributors, and Retailers to implement well the given trade plans.
3. Product-related - Management:
- Oversee Bag Products and ensure smooth assistant for Sales & Brand Activation team on Product documents ie. product brochure/leaflet, campaigns collaterals...
4. Budget management:
- Propose sufficient budgets for all activities and well planned for yearly/quarterly and monthly spending.
- Managing the spend and allocating the Advertising & Promotion (A&P) budget across all channels
Yêu Cầu Công Việc
- Any Bachelor’s Degree is acceptable.
- 3 - 5 years working experience in Marketing field
- Working in Same level - Assistant Brand Manager, working in Building industry and hands-on experience in marketing, advertising, market research, marketing analytics, consumer behavior among other related fields is a plus.
- Strong in identifying trends and challenges as well as making informed forecasts about market trends and other implications from the data review.
- Excellence in communication and interpersonal skills
- Good in project management and multi-task management skills
- Excellent in using MOS Office
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: -Lunch allowance and other allowances based on company policy
- Thời gian thử việc: 2 month probation
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Friday
- Phúc lợi:
- PVI health insurance 24/7
- 13th-month salary, Tet holiday bonus, and other bonus according to company policy.
- Participation in training, year-end parties, team-building activities, and other events. - Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả có tiền thân là Xí nghiệp sản xuất xây dựng, xây lắp điện Hải Thạch được ra đời vào những năm 1985 của thế kỷ trước tại Phú Yên. Là người đã theo học và được đào tạo khá chuyên sâu trong lĩnh vực điện công nghiệp của Trường Đại học Sư phạm Kỹ thuật Hồ Chí Minh nên doanh nhân Hồ Minh Hoàng đã có bước kế tục gia đình - nhận chuyển giao và tiếp nối khá thành công trong việc quản trị, tái sắp xếp và ổn định doanh nghiệp trong giai đoạn này. Mọi chuẩn bị để ươm mầm hy vọng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHXH, BHTN và BHYT theo quy định của Công ty và luật BHXH.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Team work
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn Đèo Cả có tiền thân là Xí nghiệp sản xuất xây dựng, xây lắp điện Hải Thạch được ra đời vào những năm 1985 của thế kỷ trước tại Phú Yên.
Mission
Hiểu bản thân trong nhận thức toàn cầu. Mưu cầu phát triển, thăng tiến và thành đạt là động lực của sự tư duy và sáng tạo.Thay đổi để vươn đến tương lai. Nhận thức về một thế giới năng động và đa chiều, từ tháng 5.2018 Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư xây dựng cầu đường Sài Gòn (SBRC) chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Đèo Cả (Deoca Group) – tái cấu trúc để hiện thực hóa các chiến lược đầu tư kinh doanh trong quy mô khu vực và quốc tế.
Review Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả
Môi trường làm việc và văn hóa có tinh thần rất cao (ID)