Mô tả công việc
• Answer incoming telephone calls and either transfer, redirect or take a message
• Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
• Handle general enquiries
• Arrange appointments and meetings
• Assist HOD in making duty roster, attendant sheet, leave management for department
• Assist HOD in making monthly report for department
• Assist HOD in managing contract ad paper work with contractor, supplier, etc
• Assist HOD in managing Engineering store and inventory
• Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
• Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
• Handle all related admin jobs in the Department
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Benefit
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
- Good communication skills.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- 1 years of experience or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn FLC là tập đoàn kinh tế hoạt động kinh doanh đa ngành, đa lĩnh vực. Các mảng hoạt động chính của Tập đoàn bao gồm: tài chính, bất động sản, du lịch nghỉ dưỡng – golf, hàng không, nông nghiệp công nghệ cao, đầu tư tài chính, giáo dục, y tế… Mục tiêu phát triển của FLC là trở thành một tập đoàn kinh tế tư nhân năng động và đầy tiềm lực, có sức cạnh tranh mạnh mẽ, luôn luôn hướng đến chinh phục các mục tiêu cao hơn và là sự lựa chọn hàng đầu của mọi đối tác và khách hàng ở Việt Nam và quốc tế.
Review FLC Group
Chế độ lương, phúc lợi lao động tốt, nhiều chương trình đào tạo chuyên môn, nghiệp vụ, học được nhiều kỹ năng (NTV)