Mô tả công việc
• Commercially promoting Zannier Bãi San Hô in the local Vietnamese and APAC region
• Contracting APAC trade partners for Zannier Bãi San Hô and achieving a steady flow of business
• Managing the cooperation with our APAC Sales Offices and driving them to produce
• Sales calls locally and internationally as required
• Travel to the resort to conduct site inspections, welcoming and hosting fam trips, client entertainment on site
• Conducting product presentations, trainings and webinars
• Strategically and pro-actively executing all sales initiatives for Zannier Hotels as launched by the DOSM/Head Office
• Close cooperation with the DOSM in regard to Direct Consumer sales
• Key account and database management
• Constant sourcing of new potential business partners and sales opportunities
• Obtaining market intelligence relevant to the hotels
• Assisting the DOSM in preparations of presentations, SWOT analysis, market research, sales action plans etc.
• Good understanding and regular review of KPIs (occupancy, ADR, RevPar etc.)
• Attendance at selected trade shows with the objective to generate business and new leads
• Managing all follow-ups of sales calls and trade shows, impeccable updating of database
• Regular communication with the GM and resort team, ensuring reservations, VIPs, high profile inspections, weddings and events are managed and coordinated well by operational departments
• Produce comprehensive rate comparisons and competitor surveys upon request
• Managing the Sales Manager based in HCM and assisting with local corporate, MICE and trade sales in the domestic market
• Generate group leads and handle requests from proposal stage to handover to the operations
• Pursue PR opportunities where possible
• Weekly and monthly reporting (activity, market intel)
• Any other sales-related task as assigned by the DOSM
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- 5 working days, 2 days off per week
- 12 annual leaves per year
- Entitlement to full social insurance package as stipulated; 24/24 accidents insurance.
- Annual outing trip provided by company
- Room rate benefits for employees
Yêu cầu công việc
- Proven background as a Director of Sales at an international 5-star property.
- Diploma/Bachelor's degree or equivalent education background in any major.
- Excellent communication skills in English and Vietnamese. Any other language is a plus.
- Strong business writing and critical thinking abilities.
- Logical thinker with strong problem-solving skills.
- Assertive and forward-thinking.
- An empathetic leader who can inspire and motivate a team.
- Strategic planning
- Sensible prioritizing
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn FLC là tập đoàn kinh tế hoạt động kinh doanh đa ngành, đa lĩnh vực. Các mảng hoạt động chính của Tập đoàn bao gồm: tài chính, bất động sản, du lịch nghỉ dưỡng – golf, hàng không, nông nghiệp công nghệ cao, đầu tư tài chính, giáo dục, y tế… Mục tiêu phát triển của FLC là trở thành một tập đoàn kinh tế tư nhân năng động và đầy tiềm lực, có sức cạnh tranh mạnh mẽ, luôn luôn hướng đến chinh phục các mục tiêu cao hơn và là sự lựa chọn hàng đầu của mọi đối tác và khách hàng ở Việt Nam và quốc tế.
Review FLC Group
Chế độ lương, phúc lợi lao động tốt, nhiều chương trình đào tạo chuyên môn, nghiệp vụ, học được nhiều kỹ năng (NTV)