Mô tả công việc
WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.
YOUR DAY-TO-DAY
- Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
- Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
- Serve welcome drink for all arrival guests
- Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
- Prepare requisitions for amenities on a timely basis
- Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
- Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
- Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Promote resort sales and in-house facilities
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Bid farewell to departure guests
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Be a friendly face and helping hand to our guests
- Look smart – wear your uniform with pride
- Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
- May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.
3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System
4. Language: English and Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English with professional photo
- Certificates related to applied position
- Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325
Tập đoàn Hòa Phát thành lập năm 1992 là Tập đoàn sản xuất công nghiệp hàng đầu Việt Nam. Khởi đầu từ một Công ty chuyên buôn bán các loại máy xây dựng từ tháng 8/1992, Hòa Phát lần lượt mở rộng sang các lĩnh vực khác như Nội thất, ống thép, thép xây dựng, điện lạnh, bất động sản và nông nghiệp. Ngày 15/11/2007, Hòa Phát chính thức niêm yết cổ phiếu trên thị trường chứng khoán Việt Nam với mã chứng khoán HPG.
Hiện nay, Tập đoàn hoạt động trong 05 lĩnh vực: Gang thép (thép xây dựng, thép cuộn cán nóng) - Sản phẩm thép (gồm Ống thép, tôn mạ, thép rút dây, thép dự ứng lực) - Nông nghiệp - Bất động sản – Điện máy gia dụng. Sản xuất thép là lĩnh vực cốt lõi chiếm tỷ trọng 90% doanh thu và lợi nhuận toàn Tập đoàn.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Có cơ hội đi du lịch, nghỉ mát hàng năm, theo quy chế của Tập đoàn
- Tham gia hội thao
- Liên hoan
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Năm 1992, Thành lập Công ty TNHH Thiết bị Phụ tùng Hòa Phát – Công ty đầu tiên mang thương hiệu Hòa Phát.
- Năm 1995, Thành lập Công ty CP Nội thất Hòa Phát
- Năm 1996, thành lập công ty TNHH Ống Thép Hòa Phát
- Năm 2000, thành lập Cty cổ phần Thép Hòa Phát, nay là Cty TNHH MTV Thép Hòa Phát
- Năm 2001, thành lập Cty TNHH Điện lạnh Hòa Phát và Cty cổ phần Xây dựng và Phát triển Đô thị Hòa Phát
- Năm 2004, thành lập Cty TNHH Thương Mại Hòa Phát
- Năm 2007, tái cấu trúc theo mô hình Tập đoàn, với công ty mẹ là Cty cổ phần Tập đoàn Hòa Phát và các công ty thành viên
- Năm 2007, cổ phiếu được niêm yết trên sàn chứng khoán với mã chứng khoán là HPG
- Năm 2016, hành lập Công ty cổ phần Phát triển Nông nghiệp Hòa Phát
- Năm 2017, hành lập Công ty CP Thép Hòa Phát Dung Quất, triển khai khu Liên hợp Gang Thép Hòa Phát Dung Quất tại tỉnh Quảng Ngãi
- Năm 2018, công ty TNHH Tôn Hòa Phát chính thức cung cấp ra thị trường dòng sản phẩm tôn mạ chất lượng cao.
- Năm 2019, công ty TNHH Thiết bị Phụ tùng Hòa Phát chính thức đổi tên thành Công ty TNHH Chế tạo Kim loại Hòa Phát
Mission
Cung cấp các sản phẩm dẫn đầu, đóng góp vào việc nâng cao chất lượng cuộc sống và tạo niềm tin cho khách hàng. Tập đoàn cũng hướng đến tạo ra giá trị lâu dài cho cộng đồng, hợp tác bền vững và đem lại hiệu quả kinh tế cho các cổ đông và nhân viên.