Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for candidate for HRO Senior Consultant, located in Ha Noi Capital.
PURPOSE OF THIS ROLE
HRO Senior Consultant will be responsible for managing activities related to contractors contain labor management, Payroll Processing, Consultancy. Works closely with clients and contractors to produce services exactly and in a timely manner.
ACCOUNTABILITIES
- Be responsible for target set for self
- Follow up payment of clients.
- Follow up payment to contractors
- Build and maintain strong relationships with clients/contractors by providing quality service
- Visit clients to get the inquiries and information if required
- Manage all activities related to the contractors including Onboarding and Off Boarding Process, Labor Management, Payroll Processing, Consultancy, Insurance, PIT finalization.
- Play a role of a bridge between Clients and Contractors
- Answer inquiries from contractors and clients.
- Arrange Annual Health Check for contractors.
- Contact relevant internal departments for special requests from clients.
- Filling, store and send documents to Clients.
- Quality control of clients’ related reports as per the company’s registered ISO on quality
- Directly work with Authorities to settle related matters
- Acting to manage subordinates on Outsourcing tasks.
- Perform other duties as assigned.
- Participate in seminars for regulations/knowledge update
- Learn and develop by self
Yêu Cầu Công Việc
- Have a Bachelor’s degree either in HR, Business Administration, English, Economics, Law and relevant.
- 3-4 years of human resources experience with emphasis on compensation and benefits
- In addition to the above requirement, preferably in other areas in HR management or Service industry
- Good knowledge of C&B works
- Proven good customer service skills
- Ability to do multi-tasks
- Attention to details
- Ability to work independently, proactively under high pressure and good problem solving
- Ability to maintain a high level of discretion and confidentiality
- Good planning, time management and organization skills
- Strong interpersonal and communication skills
- Proficient in MS Office
- Proficient in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.