Mô tả công việc
Planning Supervisor is responsible for planning production schedules, and ensuring optimal inventory levels to meet customer requirements while minimizing costs. This role involves analyzing data, coordinating with various departments, and managing the production planning process to ensure efficient and timely delivery of products.
Key Responsibilities:
- Planning:
- Maintain production schedules to meet forecasted demand while optimizing resource utilization.
- Coordinate with manufacturing and supply chain teams to ensure production plans align with inventory levels, lead times, and capacity constraints.
- Inventory Management:
- Manage inventory levels to balance supply and demand, minimize excess inventory, and reduce carrying costs.
- Work with procurement and supply chain teams to ensure timely availability of raw materials and components.
- Prepare reports on production schedules, and inventory status to management.
- Collaboration and Communication:
- Liaise with various departments, including KAM, Demand Planning, Procurement, and Manufacturing, Shipment to ensure alignment on demand and production plans.
- Facilitate communication and coordination between teams to address any issues or changes in plans.
- Provide support in resolving production or supply chain issues that impact delivery or inventory levels.
Yêu cầu công việc
- Education:Bachelor’s degree in Supply Chain Management, Operations Management, Business Administration, or a related field. Advanced degrees or certifications (e.g., APICS CPIM) may be preferred.
- Experience:Relevant experience in demand planning, production planning, or supply chain management is advantageous.
- Skills:
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Proficiency in planning and forecasting software (e.g., ERP systems, Excel).
- Excellent organizational and communication skills.
- Ability to work collaboratively with cross-functional teams.
- Detail-oriented with a focus on accuracy and efficiency.
Quyền lợi được hưởng
- Laptops
- Insurance policy
- Team building
- Shuttle bus
- Performance Bonus
- Salary increase yearly
- Annual leave
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.